Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 89 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 26, 2006 1:27 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
je hebt er alleen maar voordelen aan om 95 te gebruiken, gaat minder snel kapot, dus loopt minder risico's.. het verbruikte minder dus bespaart de portomonee.. zo kan je nog wel even bezig blijven... je moet om rijden om langs een shell te komen.. !


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 26, 2006 10:37 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am
Berichten: 431
Woonplaats: Ter Apel
Citaat:
je hebt er alleen maar voordelen aan om 95 te gebruiken, gaat minder snel kapot, dus loopt minder risico's.. het verbruikte minder dus bespaart de portomonee.. zo kan je nog wel even bezig blijven... je moet om rijden om langs een shell te komen.. !


Jeffrey als ik jou was zou ik alles in dit topic nog eens goed doorlezen.
Je hebt het niet helemaal begrepen of niet goed gelezen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 26, 2006 7:11 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
ja xD Lezen wel begrijpen half.. wat ik der uit kan halen is dat je het beste ( kwa normale karter dus geen racer) beter euro 95 kan halen.. Of niet soms :lol:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 26, 2006 7:23 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am
Berichten: 431
Woonplaats: Ter Apel
Jeffrey euro 95 is ok. Super 98 is beter. En V- Power is ook geen probleem.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 26, 2006 8:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
oke.. alleen het verbruikt meer omdat het een sneller ontbranding geeft ( V power?)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 27, 2006 11:42 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 26, 2006 1:57 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Midden-Limburg
V Power heeft een sterk reinigende (detergerende) werking. Bij oude keringen wordt door middel van troep lekkage tegen gehouden. Ik kom het op mijn werk ook vaak tegen als er van olie wordt geswitcht. Klinkt mij dus heel logisch.

_________________
http://www.dnq-dnf.com


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 27, 2006 12:51 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
nee jeffrey verbruik heeft er niks mee te maken


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 27, 2006 3:29 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
oke.. en toch merk ik dat wel... maar ja.. :wink:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 27, 2006 11:39 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 14, 2006 11:41 am
Berichten: 1727
ik gebruik gewoon euro 95.
een paar jaar geleden was er ook geen v-power en toen gebruikte men ook alleen euro95!!
dus ik gebruik geen v-power!!
en wie twijfeld gebruik het dan ook niet!!
weet je zeker dat het goed zit.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 27, 2006 11:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 14, 2006 11:41 am
Berichten: 1727
misschien of-topic maar zijn er mensen die b.v. een race vloeistof aan hun benzine toevoegen?
zo als in de rally sport bardahl gebruikt word b.v.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 28, 2006 12:14 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Bij wedstrijd rijders mag dat niet is mij uitgelegt miss de vrij rijders.. denk het niet hoor.. maar goed,, het zal kunnen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 28, 2006 12:16 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
joris schreef:
ik ... rijd dus nu gewoon weer met euro 98 met octaan booster



Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 28, 2006 12:35 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm
Berichten: 512
Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
doe toch allemaal niet zo moeilijk...
super 98 is het beste voor je kart en prijstechnisch ook wat leuker dan v-power, ultimate of exxelium (dat zijn gewoon commerciële en marketingtechnische instrumenten in NL)
Oke in Duitsland is het een ander verhaal, dat is totaal andere benzine dan de NL v-power. Maar de NL v-power is doodnormale super98 maar met een additiefje dat de motor schoonmaakt (bla bla), een leuk ferrari-stickertje en een hogere prijs.

Als je slim bent haal je gewoon je super 98 bij de 'witte pomp' maar hij 5 tot 10cent goedkoper is per liter en waar je ook nog eens handdoeken of gourmetstellen kunt sparen.
Trouwens: mijn vader heeft 25jaar benzinepompen gehad en dat was Shell, Aral, Mobil en Elf en ons inziens zit er geen verschil in, in NL.
Mobil en Elf kwam uit dezelfde tankwagen...

alles draait om Marketing en commercie

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 28, 2006 12:59 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Tja we hebben het al tig keer over Vpower gehad, de oorspronkelijke vraag in dit topic was of het je blok aan kan tasten.
Bakkertjedeeg kwam nog even terug op deze kwestie. Ik denk dat geen van ons hier kan bewijzen wat de gevolgen van Vpower zijn, dus kunnen we enkel stellen dat een ieder voor zichzelf moet bepalen welke risico's het gebruik met zich meebrengt.

Wat betreft de voordelen van Vpower waren we er in dit, en andere topics al over uit dat
-Nederlandse Vpower de extra kosten niet waard is
-Duitse Vpower in sommige gevallen voordelen op kan leveren
-Euro 98 het betere alternatief is voor Vpower NL, en in veel gevallen niet onderdoet voor Vpower D
-Euro 95 soms ook prima volstaat, waarbij vermeld moet worden dat de kans op pingelen/detonatie (wat schadelijk is voor je blok) bij deze benzine hoger is.

Aangezien hier vrij weinig aan toe te voegen valt (lijkt mij), sluit ik het topic. Mocht er toch nog iemand zijn die denkt wat interessants toe te kunnen voegen dan hoor ik dat graag via PB, waarop het topic eventueel heropend wordt.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 89 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David