Auteur |
Bericht |
sharpcon
|
Geplaatst: za jun 11, 2011 4:22 pm |
|
|
bij het erop zetten wel heb er daarna niet meer naar gekeken.
het verbaasde me dat ie in 1x op volgas schoot en omdat ik m heel moeilijk uit kreeg heb ik zoiets van hmm beter even naar een pro en dan samen oplossen.
_________________ 125 cc iame K25
|
|
Omhoog |
|
|
sharpcon
|
Geplaatst: za jun 18, 2011 5:53 pm |
|
|
ik heb vandaag nog is gekeken naar de kart. dramatische genoeg blijf ik het probleem houden.
hij blijft ergens valse lucht aanzuigen vermoed ik ( te lang stil gestaan bij de verkoper denk ik)
toch jammer dat je zelfs een kart winkel niet kan vertrouwen.
op naar een kartwinkel die ik ken en wel vertrouw om zo het probleem boven water te krijgen.
|
|
Omhoog |
|
|
golfje21
|
Geplaatst: zo jun 19, 2011 4:34 pm |
|
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm Berichten: 353 Woonplaats: bemmel
|
waar kom je vandaan dan ?. meschien dat iemand van hier je kan helpen of je een goede shop kan adviseren groeten maurice
_________________ Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: zo jun 19, 2011 5:49 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
als je eens terug zou komen of mij van het probleem op de hoogte zou brengen was dit probleem al lang verholpen,zonder kosten! jammer dat ik nu zo zie dat een kart die bij ons vandaan komt niet goed loopt.
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: zo jun 19, 2011 6:44 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Citaat: als je eens terug zou komen of mij van het probleem op de hoogte zou brengen was dit probleem al lang verholpen,zonder kosten! jammer dat ik nu zo zie dat een kart die bij ons vandaan komt niet goed loopt. da's inderdaad raar, je zou verwachten dat iemand eerst met de verkoper contact op neemt voordat die zelf allerlei acties ga ondernemen. in dit geval zou ik dus eerst het probleem bij kart-parts.nl voorleggen en als dat geen uitkomst bied verder kijken... @sharpcon zonder twijfel zou kart-parts je prima geholpen hebben... beetje jammer dat je afgeeft op een kartshop zonder ze op de hoogte te stellen van jou probleem en ze niet eerst de kans geef om het op te lossen.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
sharpcon
|
Geplaatst: zo jun 19, 2011 7:07 pm |
|
|
Beste Bas Ik heb expres niet de naam genoemd van het bedrijf omdat ik dat niet vind kunnen. ik houd er niet van om achter mensen de rug om te praten. b is het mij te ver reizen ( vond de afstand bij het halen erg tegen vallen ) Marktplaats geeft de straal aan ipv werkelijke km:P) Ik had het je idd kunnen vertellen via pb of telefoon maar omdat er een kart bedrijf bij mij om de hoek zit vond ik dat niet nodig om dat hun ook vele jaren ervaring hebben in de kart wereld. wil voor de rest ook niemand tegen het verkeerde been schoppen maar ik verwachtte een goed lopenend moter.
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: zo jun 19, 2011 7:29 pm |
|
|
Citaat: wil voor de rest ook niemand tegen het verkeerde been schoppen maar ik verwachtte een goed lopenend moter. ik snap dat je een goed lopende motor verwacht, maar zelfs nieuw kan er wel eens iets niet goed zijn. als de afstand je te ver was, waarom kocht je er dan geen bij de shop om de hoek? ik weet niet waar je woont, maar misschien kun je afspreken op de kartmeeting om alsnog samen het probleem te verhelpen. Ik zou in het vervolg toch de verkoper op de hoogte stellen ook al zit er een shop om de hoek. Nu blijft kart-parts met een rot gevoel achter omdat een kart door hun verkocht niet goed functioneert.
|
|
Omhoog |
|
|
golfje21
|
Geplaatst: zo jun 19, 2011 7:59 pm |
|
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm Berichten: 353 Woonplaats: bemmel
|
ik ben er ook van overtuigt dat bas dit gewoon netjes had opgelost voor je.
_________________ Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08
|
|
Omhoog |
|
|
sharpcon
|
Geplaatst: zo jun 19, 2011 8:14 pm |
|
|
golfje21 schreef: ik ben er ook van overtuigt dat bas dit gewoon netjes had opgelost voor je. ik heb ook niet gezegd dat de des betreffende dat niet zou doen. ik geloof ook dat het nooit de bedoeling is geweest van de desbetreffende ( iedereen maakt foute op de baan en naast de baan) @Backlash Citaat: waarom kocht je er dan geen bij de shop om de hoek? die had op dat moment geen karts binnen mijn budget.
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: zo jun 19, 2011 8:50 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
Citaat: ik heb ook niet gezegd dat de des betreffende dat niet zou doen. Citaat: toch jammer dat je zelfs een kart winkel niet kan vertrouwen. op naar een kartwinkel die ik ken en wel vertrouw om zo het probleem boven water te krijgen.
je wekt helaas met dit verhaal bij mij wel de indruk dat je de betreffende shop niet vertrouwd en dat deze slechte service verleend. wat mijn beleving met betreffende shop helemaal niet is, hij staat voor zijn ding en probeert bij problemen (bij mij althans) netjes alles op te lossen.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: zo jun 19, 2011 9:07 pm |
|
|
Laten we het er op houden dat sharpcon zich wat verkeerd uitte waardoor dit zo overkwam. @sharpcon, kart-parts is een betrouwbaar adres.
Om weer ontopic te komen, heb je het probleem nog of is het inmiddels verholpen.
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: wo jun 29, 2011 12:15 pm |
|
|
deze soap gaat verder heren..... echt vol ongeloof lees ik een aangetekend schrijven van desbetreffende koper.
hij heeft een gebruikte kart gekocht en komt nu met een verhaal waar ik echt helemaal van over de zeik ga,mensen die mij kennen weten dat ik altijd voor iedereen klaar sta....ook voor de mensen die hier geen kart kopen,zelf iets willen repareren of ergens anders een kart kopen. deze man is denk ik op de koffie geweest bij een kartshop die al eerder een offerte maakte voor een klant van ons. ook deze man werd te kennen gegeven dat de motor heel slecht was en dat de schade niet te overzien was. achteraf bleek dat dit niet het geval was.
de kart waar we nu over spreken is de oude kart van de zoon van een goede vriend van mij aan deze kart is nooit door andere mensen gesleuteld als door mij. geld nog moeite zijn gespaard. ik post hieronder het aangetekend schrijven wat ik heb ontvangen. ik had in deze post al aangegeven dat ik er graag naar had geken om de problemen te verhelpen,echter is hij nu naar een ander gegaan om het daar op te lossen. wat te doen?? zeggen jullie eens hoe dit netjes op te lossen!
even wat dingen op een rijtje: skm chassis in zeer nette staat met een iame k25 motor my-chron 4 met stuur my-chron is nieuw startkist met passende stoel motor heeft enkele uren gelopen tussen de [5 en de 10] 1250 euro!!! geen garantie gegeven dit doen we nooit op race materialen. what to do???
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
Laatst bijgewerkt door bas op wo jun 29, 2011 1:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: wo jun 29, 2011 1:12 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
kart-parts
|
Geplaatst: wo jun 29, 2011 1:29 pm |
|
|
En deel twee...helaas geen telefoonnummer...
Laatst bijgewerkt door David op wo jun 29, 2011 4:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt. |
Linkje verwijderd, bespaar jezelf ellende en verwijder even de persoonlijke gegevens van de beste man |
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: wo jun 29, 2011 1:40 pm |
|
|
Citaat: even wat dingen op een rijtje: skm chassis in zeer nette staat met een iame k25 motor my-chron 4 met stuur my-chron is nieuw startkist met passende stoel motor heeft enkele uren gelopen tussen de [5 en de 10] 1250 euro!!! geen garantie gegeven dit doen we nooit op race materialen. what to do???
Bas, als de koper op de hoogte was dat er bij deze kart met spullen (spotprijs gezien wat er allemaal bij zat) dan zal ik me geen zorgen maken. Hij heeft deze kart gekocht met de wetenschap dat er geen garantie op zat en heeft "zonder eerst met kartparts te overleggen de kart bij een andere kartshop aangeboden". Maar gaat het hier om de forum gebruiker "sharpcon"? Want dan zou ik als ik jou was even zijn berichten in het forum opslaan..
|
|
Omhoog |
|
|