Auteur |
Bericht |
Sander57
|
Geplaatst: zo apr 10, 2011 7:08 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 1:46 pm Berichten: 23
|
Foto's komen
_________________ Tonykart Krytpon 2008 w/ Vortex rvx (kz2)
|
|
Omhoog |
|
 |
Sander57
|
Geplaatst: zo apr 10, 2011 7:10 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 1:46 pm Berichten: 23
|
_________________ Tonykart Krytpon 2008 w/ Vortex rvx (kz2)
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: zo apr 10, 2011 7:44 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
door wie is deze kart opgebouwd ?
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: zo apr 10, 2011 7:47 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Het goede nieuws is dat alles zo te zien goed aangesloten is, het minder goede nieuws dat er op deze brandstofpomp geen aansluiting voor een retourleiding zit. Je zou eventueel wel een T-stukje kunnen plaatsen in de leiding naar je carburateur, en daar de retourleiding op aansluiten.
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo apr 10, 2011 7:48 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Ik ben geen icc kenner, maar volgens mij kloppen de slangen helemaal niet. Ik weet dat de schakels bij ons allemaal 2 of meerdere t-splitsingen erin hebben zitten, toch Joris? Of sla ik de bal volledig mis?:P
|
|
Omhoog |
|
 |
Sander57
|
Geplaatst: zo apr 10, 2011 7:49 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 1:46 pm Berichten: 23
|
@ Jorris, teamleider van goed zweeds race team had hem te koop staan, en hij heeft me ook met alles geholpen. Heb er een hele zomer zonder problemen mee gereden. (Ben Geëmigreerd)
Thnx David, zal is kijken
_________________ Tonykart Krytpon 2008 w/ Vortex rvx (kz2)
|
|
Omhoog |
|
 |
Sander57
|
Geplaatst: zo apr 10, 2011 8:32 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 1:46 pm Berichten: 23
|
Maar als deze ''opbouw'' niet goed is, dan had ik het vorige zomer toch al moeten merken of?
_________________ Tonykart Krytpon 2008 w/ Vortex rvx (kz2)
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: zo apr 10, 2011 8:43 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
de pomp die jij hebt lever 14 liter per min op die ik rijd 35
mischien is dat net genoeg geweest en is het nu net te weinig ?
als je hier in nl bij de nab gaat kijken zul je in iedergeval niemand met deze pompen op een icc zien rijden maar allemaal met de grotere 35 liter pompen met een retour slang
sorry ik lees net dat je teveel benzine krijgt (door het afknijpen loopt die beter toch ) dus dan zou het hier niet aan moeten liggen lijkt me
je kunt wel eens een retour lijding proberen mischien ?
|
|
Omhoog |
|
 |
Sander57
|
Geplaatst: zo apr 10, 2011 8:56 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 1:46 pm Berichten: 23
|
Ja, probeer ik ff, thnx
Wat is verschil van zon 35 liter pomp?
wordt de motor sterker?
_________________ Tonykart Krytpon 2008 w/ Vortex rvx (kz2)
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: zo apr 10, 2011 9:24 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
nee geen voordeel levert gewoon meer benzine aan de carb zodat die zeker niet te weinig krijgt (want dat is zeker niet goed )
|
|
Omhoog |
|
 |
IncineratorX2
|
Geplaatst: zo apr 10, 2011 10:05 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
sander ik vermoed dat je vlotter niet goed sluit.. waardoor hij de druk niet kan verwerken.. en je machine vol stroomt...
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
 |
Henri
|
Geplaatst: ma apr 11, 2011 6:44 am |
|
Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am Berichten: 431 Woonplaats: Ter Apel
|
Carb er af halen. Leeg laten lopen. Op de kop houden en op de aansluiting van de brandstof blazen. Sluit deze af is het ok. Als dat niet zo is de boel los halen schoonmaken (alles demonteren). Carb in normale positie en er op blazen en hij is open is het ok.
Je hebt een probleem met je carb dat is duidelijk.
|
|
Omhoog |
|
 |
Sander57
|
Geplaatst: ma apr 11, 2011 2:25 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 1:46 pm Berichten: 23
|
Bedankt jongens, ik ga er vandaag weer mee aan de gang.
Ben misschien wel blij dat het de carb is. Als het binnen in de motor was(kans was klein, maar tog) dan had ik een duurder probleem..
_________________ Tonykart Krytpon 2008 w/ Vortex rvx (kz2)
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: ma apr 11, 2011 3:36 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Citaat: Ik denk niet dat het valse lucht is, aangezien hij het goed doet als ik de benzine slang dichtknijp. oftewel als jeje slang dichtknijpt verminder jeje brandstof toevoer. dus krijgt hij als je dat niet doet teveel benzine? dus een kleinere sproeier nodig?
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: ma apr 11, 2011 3:38 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Citaat: Carb er af halen. Leeg laten lopen. Op de kop houden en op de aansluiting van de brandstof blazen. Sluit deze af is het ok. Als dat niet zo is de boel los halen schoonmaken (alles demonteren). Carb in normale positie en er op blazen en hij is open is het ok. ik pak een compressor.. draai me sproeiers los en blaas sproeiers schoon, en daarna ook de kanalen waar je de sproeier in draait. of eventueel REM reiniger.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |