Kartforum
https://megakart.nl/phpBB2/

Hoeveel Brandstof Verbruik Je Bij Een Dag Karten ????!!!!!
https://megakart.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1252
Pagina 3 van 3

Auteur:  Paulo27 [ di jun 13, 2006 9:10 pm ]
Berichttitel: 

Fart,

klopt, maar dat ik helemaal geen zin in.... ik hoef immers van de belasting
geen gesloten kilometrage rittenstaat bij te houden, dus wat kan mij het
schelen hoeveel km ik rij op een tank... OP = OP !

thx

p.s. jij weet ook alles he...... :)

Auteur:  joris [ di jun 13, 2006 9:40 pm ]
Berichttitel: 

Citaat:
joris schreef:ik ook maar 10 a 15 ikke heb een super zuinige icc


Of je geeft geen gas

Ik verbruik tussen de 15 en 20 liter!


gewoon voluit maar hij wil niet meer. de mijne zou eigenlijk meer moeten zuipen aangezien er een grote carburatuer op staat


wat betreft octaangehalte en booster enzo bij mijn wete kun je altijd een hogeroctaan gehalte tanken (je hebt er alleen volgensmij geen voordeel mee) maar je kunt zeker geen lager octaan gehalte tanken

mijn motortje is door de tuner op een hogere compressie verhouding gezet waardoor ik een hoog octaan gehalte moet rijden (vandaar dat ik met booster rijd )

Auteur:  igot [ wo jun 14, 2006 12:36 am ]
Berichttitel: 

Citaat:
wat betreft octaangehalte en booster enzo bij mijn wete kun je altijd een hogeroctaan gehalte tanken (je hebt er alleen volgensmij geen voordeel mee) maar je kunt zeker geen lager octaan gehalte tanken


Bij een hoger octaan gehalte word het blokje iets agressiever.

Auteur:  Rv [ wo jun 14, 2006 1:27 pm ]
Berichttitel: 

aggresiever in de vorm van -> zenuwachtiger.?

Auteur:  Pro-kart monster [ zo jun 18, 2006 1:07 pm ]
Berichttitel: 

ik verbruik zo'n 15 a 20 liter per dag

Auteur:  David [ zo jun 18, 2006 7:25 pm ]
Berichttitel: 

Citaat:
Bij een hoger octaan gehalte word het blokje iets agressiever.

Bij een hoger octaan gehalte mag je blok meer compressie hebben zonder dat ie gaat pingelen. Meer compressie is meestal meer vermogen.
Doe je dus niks om je compressie te verhogen, haal je ook geen voordeel uit een hoger octaan gehalte.
Bij auto's is dit meestal iets anders omdat er vaak een pingelsensor ingebouwd is die de prestaties van het blok aanpast aan het octaan gehalte om pingelen te voorkomen.

Auteur:  Paulo27 [ zo jun 18, 2006 9:35 pm ]
Berichttitel: 

David....

Jij weet echt veel zeg...... wordt het geen tijd voor een F1 job ???

Kan ik regelen voor je....

Pagina 3 van 3 Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/