Ziet er goed uit die uitlaat.

zoiets moet ik ook nog doen.
ik ben vrijdag en zaterdag weer bezig geweest.
heb alleen pas foto's genomen toen we klaar waren...
helaas niet zo duidelijk..
hier 2 foto's van de kart.
motorblok zit er weer op en de oude kappen van mijn vaders kart.
het eerste proefritje is ook weer gemaakt.(die ging nog niet zo goed als gehoopt)
ik kwam nog wel wat problemen tegen.. waar ik wat vragen over heb...(mag ik die trouwens hier stellen of moet ik dat in mijn topic van het viertakt outdoor doen?)

zoals te zien past de benzine tank niet...
nu moet ik dus een nieuwe bestellen maar weet ik niet welke er past.. ik zat te denken aan een 3liter variant
iemand ervaring met een CRG california frame?
hier zijn verschillende vormen te koop namelijk en weet niet welke er past:
http://webshop.depaauwkartracing.com/shop2/onderdelen-brandstof-delen-benzine-tank-c-333_334_335?sort=20a&page=2Tijdens mijn proefritje kom ik nog steeds het probleem tegen dat de motor stil valt als je beetje gang hebt en dan ineens volgas geeft.
de motor heeft wel veel power merk je als je rijd maar je kan het niet altijd benutten...
even wat dingen over de kart waardoor jullie me misschien kunnen helpen dit probleem op te lossen.
het is een honda gx270 die volgens de vorige eigenaar getuned zou zijn tot max 7800 toeren en dan ongeveer 22 pk zou hebben.
hier is dus veel mee gedaan.
ik heb er nu een keihin 24mm caburateur op zitten(had een 32mm en daar had ik hetzelfde probleem mee).
er zit een nieuwe koppeling op en een nieuwe pakking bij de inlaat dus geen vals lucht.
zou het aan de benzinepomp kunnen liggen?
verder zijn we bezig met een kar waar beide karts boven elkaar kunnen staan.
deze begint ook vorm te krijgen:

we willen de zijkanten waarschijnlijk gewoon open laten en de bovenste alleen 2 planken in de lengte zodat het midden open blijft.
simpel maar effectief.
hoop dat jullie het een leuke update vinden me met mijn vragen kunnen helpen.
alvast bedankt.