Excuses voor het offtopic gaan, maar wil VIncent zijn stelling toch wel even weerleggen.
Citaat:
Dat zou ik ook zeggen als ik dat zou verkopen .
Ik heb altijd met Putoline RS959 gereden, zuiger en cilinderwand zagen na 25u puntgaaf uit zonder enig krasje.
Ook nu met Shell Racing X heb ik super ervaring mee.
Daarnaast vind ik Denicol belachelijk duur tegenover Shell of Putoline
Gaat zeker niet enkel omdat ik Denicol verkoop. Motul en Elf behoren ook tot datzelfde, bovenste trapje, maar zijn zelfs nog duurder.
Denicol heeft naar mijn mening een van de eerlijkste (en toch nog beschermde) prijzen voor het product dat je ervoor krijgt.
Waar zit dat verschil vb? Putoline "ester" olie, is - ik zeg maar wat - 30% ester-synthetisch en 70% volsynthetisch ; Motul, Elf, Denicol, ... zijn 100% ester-synthetisch.
Ik ben het wel met je eens als je de vraag zou stellen: "is dit nodig? Shell doet het ook ok..."
Maar "belachelijk duur tov Putoline en Shell" is appels met peren vergelijken;)
_________________
Tom's kartblog •
OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste...
Je bent maar zo goed als je laatste kerb...
Birel RY30 '11
&& Rotax Max '11
&& n° 42