Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 9:05 pm 

Geregistreerd: ma dec 07, 2009 1:26 pm
Berichten: 255
Woonplaats: houthalen België
Ik had ze bij mijn cross ook naar een opvangbakje.
Dit zijn volgens mij de overloop/ontluchting van de vlotterkamer. Als de pomp teveel benzine
pompt komt die hieruit, de vlotter sluit dan niet meer af.
Moet volgens mij dus ook gewoon open zijn :)

_________________
Mari mk4 - Honda 125 cross
Kombikart - Iame K25


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 9:09 pm 

Geregistreerd: zo mei 20, 2012 9:37 am
Berichten: 8
Ja ongetwijfeld!
Ik ga nog even op foto jacht!

In ieder geval bedankt voor jullie hulp!!!
Jullie zijn top!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 9:10 pm 

Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm
Berichten: 727
Woonplaats: Middelstum
Citaat:
Als de pomp teveel benzine
pompt komt die hieruit.

als de pomp teveel pompt gaat het brandstof gewoon weer richting de tank hoor.

ik heb ook nog een slangetje onder de vlotterkamer hangen. volgens mij is dat de overstroom.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 9:11 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 09, 2010 8:51 pm
Berichten: 1071
Woonplaats: Alphen Noord-Brabant
Ik denk dat ze ook open moeten.
Bij mijn max zitten ze wel verbonden maar met een gat boven in het slangetje.

_________________
Crg badboy 2009 - Rotax max senior


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 9:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Hier een link naar de manual van de TMX http://www.mikuni-topham.de/ENGLISHSITE/Manuals/TMX%20Katalog.pdf

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 9:13 pm 

Geregistreerd: zo mei 20, 2012 9:37 am
Berichten: 8
Ik heb nog een foto gevonden en daar zijn ze allemaal open...Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 11:09 pm 

Geregistreerd: ma dec 07, 2009 1:26 pm
Berichten: 255
Woonplaats: houthalen België
Citaat:
als de pomp teveel pompt gaat het brandstof gewoon weer richting de tank hoor.


Niet als je retourleiding te nauw is, dan pompt de pomp teveel benzine in de vlotterkamer
waardoor deze overstroomt. De vlotter kan dan niet afsluiten, de pomp duwt de benzine
langs het pennetje.

Onderaan is inderdaad ook vaak een overstroom.

_________________
Mari mk4 - Honda 125 cross
Kombikart - Iame K25


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 7:06 am 

Geregistreerd: zo jul 17, 2011 5:05 pm
Berichten: 55
Bij mijn Mikuni lopen de slangetjes ook van links naar rechts.
Op het hoogste punt is er een plakje afgesneden waardoor ze dus open zijn.
De overloop onder op de vlotterbak is dicht gemaakt(slangetje dubbel geknepen en met trekbandje vast gemaakt)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David