Auteur |
Bericht |
freeline88
|
Geplaatst: wo maart 17, 2010 9:09 pm |
|
|
Citaat: ik krijg die tape nooit van m'n handschoen Moet je het gewoon aan het einden dubbel slaan zodat het niet meer plakt. trek je het er zo af. @masteryoda Heel mooi gemaakt 
_________________ birel da sempre leader del mondo
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: wo maart 17, 2010 9:15 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ziet er zeker netjes uit
ik ga eens kijken of ik ook zoiets kan maken. ik heb alleen een banaan radiator en er zitten ook niet van die lippen aan om de zaak op te bevestigen (of heb jij dit ook zelf gemaakt ?)
ff offtopic ik ben het trouwens ook met de eerst zin van basjuh eens
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: wo maart 17, 2010 9:18 pm |
|
|
Basje, wat is dat nou weer voor een Ruk-Reactie? Als je de vorige berichten leest, kan je er vast wel uit opmaken dat dit bericht naar Joris was bedoeld. En niet naar Masteryoda. Dat ziet er trouwens wel heel erg goed uit Masteryoda, net alsof hij zo uit een fabriek komt!  En ik heb al het recht om mijn berichtje hier neer te zetten. Ik houd het altijd netjes en val niemand aan. 
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: wo maart 17, 2010 9:20 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: @ Masteryoda. Maak er dan een soort van Tear-off van. Sla het bovenste hoekje om en je hebt daar geen last meer van!
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: wo maart 17, 2010 9:29 pm |
|
|
Ik zei, het was niet bedoel voor Masteryoda, maar voor Joris. Zo moeilijk zal dat toch niet zijn om te begrijpen neem ik aan?
Wel leuk dat je zegt dat ik altijd wat heb op te merken. Maar wie bekritiseerd mijn teksten dan wel niet?
|
|
Omhoog |
|
 |
Bobby O
|
Geplaatst: wo maart 17, 2010 9:35 pm |
|
|
laten we vooral elkaar gaan afzeiken hier, t word er nou niet echt gezelliger op;) @basjuh waarschijnlijk bedoelde washandje joris en niet masteryoda ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat washandje soort van ziek was vandaag en daar zullen we dit dan maar aan toe schrijven. voorts is het niet helemaal waar dat hij altijd iets op heeft aantemerken, hij heeft gewoon in 9 van de 10 gevallen gelijk!
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: wo maart 17, 2010 9:35 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik plak ze ook altijd dubbel die randjes maar ik heb wel eens gehad dat ik er dan een afhaalde en dat die dan vervolgens tegen me handschoen aan plakte en een paar seconden erna zaten al mijn vingers aan elkaar geplakt
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: wo maart 17, 2010 11:45 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
hehehe ik zie het ook al voor me! soort van mister bean ruziënd met plakband  niet lullig bedoeld hoor  ik heb destijds ook wel es een soort van rolgordijn gemaakt maar dan met tape en een verf roer stokje. werd hij te warm dan rolde ik hem op die manier omhoog. heel simpel en goedkoop. maar niet zo mooi als die van masteryoda.
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
 |
Beire
|
Geplaatst: do maart 18, 2010 2:05 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Héél handig dat rolluik en afplak gedoe maar een thermostaat is minstens even handig als een rolluik én kost je een pak minder.
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: do maart 18, 2010 2:44 pm |
|
|
In een Max zit ook een thermostaat en die moet je net zo goed afplakken onder koude omstandigheden als andere motoren.
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: do maart 18, 2010 3:13 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Thermostaat? Heb jij dan dit op de kart zitten? .jpg)
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: do maart 18, 2010 3:40 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
@ masteryoda , zeer mooi gemaakt dat rolgordijntje!!!. heb jij die strips gelast? op je radiateur??
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
Beire
|
Geplaatst: do maart 18, 2010 4:23 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Citaat: In een Max zit ook een thermostaat en die moet je net zo goed afplakken onder koude omstandigheden als andere motoren. Zelfs als een thermostaat op zit moet er afgetaped worden bij heel koud weer. Dat is dan omdat de thermostaat dan zo goed als niet KAN werken. En is dan ook niet de bedoeling dat je halverwege je stint het plakband verwijderd omdat een thermostaat dan weer bijna helemaal dicht gaat. En heu, er rijden toch een pak maxen zonder thermostaat aan boord rond hoor.
|
|
Omhoog |
|
 |
masteryoda
|
Geplaatst: do maart 18, 2010 9:24 pm |
|
|
Citaat: @ masteryoda , zeer mooi gemaakt dat rolgordijntje!!!. heb jij die strips gelast? op je radiateur??
Yep, 4 stripjes op de radiateur gelast, met een gat van 12mm aan de onderzijde en 6 mm aan de bovenzijde van rvs busjes gedraaid en van delrin 4 rollen. Aan de bovenzijde draaien de delrin rollen makkelijk over de rvs bussen, en aan de onderzijde zitten ze vast aan de rol. vervolgens een stuk o ring op maat snijden en lijmen, en je bent klaar. Stelt niks voor en ziet er toch netjes uit, en nog belangrijker het werkt perfect. gr. Reinier   
Laatst bijgewerkt door masteryoda op do maart 18, 2010 9:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do maart 18, 2010 9:28 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: Stelt niks voor Nou ik vind het anders toch best wel knap en netjes gemaakt.
|
|
Omhoog |
|
 |