wat je ook kunt doen.
Zet de kart op een bok,
Zorg dat je systeem op niveau is,
Open de radiator dop,
Start de motor,
Geef een paar keer goed gas,
Kijk of je bij de retour extreem veel lucht ziet verschijnen.
Doe dit ook met een warme motor(miss bij het uitzetten van je materiaal dat er iets gaat lekken).
Als het goed is zie je het water wel stromen en klotsen maar nagenoeg geen lucht (miss dat er nog iets in je leiding zit, of luchtslaan van je water pomp) maar na een paar keer gas geven mag er eigenlijk niet veel meer vrij komen.
Komt er veel lucht en rook vrij uit de retour leiding (bovenste leiding als het goed is) dan duid dit op een lekke kop (pakking) of cilinder.
_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!