Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo apr 22, 2009 3:13 pm 

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm
Berichten: 1098
Woonplaats: Kartland
Tja, dus als ik de uitleg van duke en sander zowat vergelijk en goed begrijp waren de nieuwe cylinders op een gewone Max in spanje niet sneller en werden ze daarom terug omgezet naar de oude. (duke)
Bij de DD2 waren ze wél sneller maar gingen ze ook snel stuk? (sander)

Of heb ik wat gemist?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo apr 22, 2009 6:15 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Beire,

klopt helemaal.....

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo apr 22, 2009 8:30 pm 

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm
Berichten: 1098
Woonplaats: Kartland
Ok, weer wat wijzer geworden dan. :LL


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo apr 22, 2009 8:50 pm 

Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm
Berichten: 919
Woonplaats: roermond
das mooi kut als ik een 2009 cylinder heb,heb geen zin in brokken

_________________
intrepid serius 2009 rotax DD2 2009


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo apr 22, 2009 9:07 pm 

Geregistreerd: vr dec 05, 2008 10:53 am
Berichten: 63
Woonplaats: De Lutte
bij de dd2 gingen er daar in 2 dagen misschien wel 30 stuk.. :shock: allemaal dezelfde schade: schaven op de zuiger bij de uitlaatpoort. In NL gaat het gek genoeg wel goed met deze cilinders


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo apr 22, 2009 10:09 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm
Berichten: 1317
Woonplaats: Ede
Zal wel een temperatuurkwestie zijn dan denk ik? Uitlaatkant word natuurlijk sowieso warmer dan de rest van de zuiger...

_________________
Mac Minarelli 612 - Maxter ICC


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do apr 23, 2009 4:13 pm 

Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm
Berichten: 919
Woonplaats: roermond
schijnt dat de cilinders wat lager liggen heb ik vernomen.

_________________
intrepid serius 2009 rotax DD2 2009


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do apr 23, 2009 5:17 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
Uitlaat kant, laat ook zien dat ze misschien te krap stonden?
maar als de koeling slechter geworden is bij de uitlaat ivm het verlagen van de cilinder, wat ik wel vreemd vind ivm poort timings tenzij de Zuiger ook aangepast is (piston pen verhogen...).

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do apr 23, 2009 5:36 pm 

Geregistreerd: vr dec 05, 2008 10:53 am
Berichten: 63
Woonplaats: De Lutte
De mijne werd ingereden door een teammaat van me maar zelfs in de eerste sessie inrijden en niet boven de 10.000 toeren komend liep deze vast..!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do apr 23, 2009 8:51 pm 

Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm
Berichten: 919
Woonplaats: roermond
maar rijden jullie wel wat aan de krappe kant dan of niet?

_________________
intrepid serius 2009 rotax DD2 2009


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do apr 23, 2009 9:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Nuno....

Willem weet dat de 2009 DD2 motoren dit probleem hebben en ook hij zal jou motor daarop moeten aanpassen.
Dennis heeft er ook al 3 opgeblazen in 2 weken (race in Casteletto-Spain), dus hij moet Kombikart bellen (als importeur
van die krengen) om voor een oplossing te zorgen.... ik zou niet zomaar de DD-2 accepteren zonder dat daar iets aan gedaan wordt.... Je hebt wel 6 maanden garantie, maar je zal net zien dat de problemen na de 6 maanden pas gaan komen.

Ik zou hem even bellen over dit punt... dan kan hij het niet vergeten nm.....

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do apr 23, 2009 9:13 pm 

Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm
Berichten: 919
Woonplaats: roermond
ik moet hem morgen nog bellen want ben wel erg lang aan het w88 nu

_________________
intrepid serius 2009 rotax DD2 2009


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr apr 24, 2009 10:23 am 

Geregistreerd: vr dec 05, 2008 10:53 am
Berichten: 63
Woonplaats: De Lutte
inrijden doen we altijd met een grotere sproeier, zeker niet te krap. Ik denk zelf dat de 2009cilinder(voor dd2 dan) hier in Nederland niet zo snel kapot gaat, wat de oorzaak daarvan is weet ik ook niet, ben er geen expert in. Misschien kwam het doordat de baan daar extreem lang is en de motor veel volgas gaat. Voor de max waren er weinig tot geen problemen met de nieuwe cilinders dacht ik.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David