Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 27, 2007 5:57 pm 

Geregistreerd: wo okt 17, 2007 6:58 pm
Berichten: 27
Woonplaats: stolwijk
iemand hier hetzelfde probleem en er wat op verzonnen??
anders kost het een nieuwe carb bij een gebroken ketting


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 27, 2007 5:59 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Het was in de tijd dat roterende inlaten nog veel voorkwamen een bekend probleem, eerlijk gezegd heb ik er nog nooit echt een degelijke oplossing voor gezien :roll:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 27, 2007 6:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm
Berichten: 512
Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
Zit er geen gat in de buurt van je tandwiel waar een schroef of moer in past?
Dan maak zelf een plaatje van 2mm dik RVS of staal, dat de onderzijde van je carb. beschermt.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 27, 2007 6:46 pm 

Geregistreerd: wo okt 17, 2007 6:58 pm
Berichten: 27
Woonplaats: stolwijk
mijn inlaatdeksel maar die boutjes laat ik liever vastzitten

ik ga er van het weekent eens over denken want als die door mijn carb heenslaat is een beetje zonde

nou las ik iets in het kartboek van van der spoel over het aanpassen van een carb iemand daar ervaring mee?
Carburateur.
Bij een Tillotson carburateur kunnen de toevoergaatjes vanuit de onderste kamers naar de sproeiers vergroot worden om het onderuit oppakken te verbeteren.
Bij de Tillotson carburateur is de positie van de gaatjes die uitmonden in de mengkamer belangrijk. Als ze op 1 lijn liggen is dat beter voor het onderuit oppakken van de carburateur.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 27, 2007 6:51 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
weet wel een manier dat de kans dat je keting springt kleiner word op de baan.

Een groter tandwiel ernaar plaatsen, zodat de curb tegen dat grote tandwiel aan komt en niet tegen de keting. En natuurlijk de keting na loop van tijd vervangen.

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David