Auteur |
Bericht |
Paulo27
|
Geplaatst: di okt 24, 2006 11:38 am |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Heren,
Als je op de FIA site leest, zie je dat dit onderwerp wel degelijk op de agenda staat, echter dat gaat niet van de een op de ander jar.
ZEKER staat dat de 2-takt t/m 2010 blijft bestaan (lees: voor wedstrijden dan), daarna zal het weer overwogen worden.
De voorzitter van dat committee is een van de oprichters van het Karten, dus die gaat ervoor en ook Peter de Bruin (PdB Racing) zit ook in dat committee en die laat het zeker niet gebeuren dat de 2-takt zomaar gaat verdwijnen.
L8ter
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: di okt 24, 2006 11:40 am |
|
Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am Berichten: 1526 Woonplaats: South-Garda
|
en toch is het om de milieu eisen @bigidiot
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: di okt 24, 2006 11:47 am |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Bob,
Correct, maar daar hadden ze ook al een milieudemper voor geeist...
Maar dat is wel degeleijk ook een van de redenen, alhoewel ik me afvraag of de 125cc heel veel andere emissie waarden opleverd als de 100cc..
Thx
|
|
Omhoog |
|
|
bigidiot
|
Geplaatst: di okt 24, 2006 1:21 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 15, 2006 4:59 pm Berichten: 227 Woonplaats: emmen
|
@bobby_14 ja het zal ook echt wel.
maar wat ik probeerde aan te geven dat het met vervuiling best wel meevalt.
het millieu wordt vaak zo overdreven terwijl er wel iets anders is wat veel meer vervuilt.oa vliegtuigen enz
_________________ ben je me nodig mail me op allroundgarage@gmail.com
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: di okt 24, 2006 1:32 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
allemaal dom gelul naar mijn idee 2 takt moet gewoon blijven mileu wordt nauwelijks belast door het karten
bedenk je eens dat 7% van de mileu vervuiling door alle auto's ter wereld wordt veroorzaakt wat veroorzaken alle kart's ter wereld dan 0.1%
als dat alles is zal het wel goed komen
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
kartfanatics.nl
|
Geplaatst: di okt 24, 2006 3:22 pm |
|
|
Pro-kart monster schreef: allemaal dom gelul naar mijn idee 2 takt moet gewoon blijven mileu wordt nauwelijks belast door het karten
bedenk je eens dat 7% van de mileu vervuiling door alle auto's ter wereld wordt veroorzaakt wat veroorzaken alle kart's ter wereld dan 0.1%
als dat alles is zal het wel goed komen Ow, als je maar 1 euro van me steelt terwijl anderen misschien wel 100 honder euro stelen maar het natuurlijk niet meer uit. Steel nog maar een keer 1 euro, wat maakt dat nu uit?
_________________ www.kartfanatics.nl - de site voor fanatieke karters!
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: di okt 24, 2006 3:53 pm |
|
|
maar kijk weet je wat ik niet snap.
waarom moeten de karts weg wegens milieu eisen.
auto`s vrachtwagens bussen vliegtuigen enzo. hebben een veel grotere milieu vervuiling
lijkt mij toch
Omhoog |
|
|
jeffrey1991
|
Geplaatst: di okt 24, 2006 3:59 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Wat dacht je van fabrieken?
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: di okt 24, 2006 4:05 pm |
|
|
ik heb het over rijdende voertuigen maat
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: di okt 24, 2006 4:35 pm |
|
|
Bob,
Het zit iets ingewikkelder in elkaar...
Het gaat om de personen die in de nauwe buurt wonen van een Kart en/of motorcrossbaan. Deze schijnen er last van te hebben en daardoor gaan ze bij de divesre gemeenten klagen om het geluid, de stank, etc, etc..
Kijk maar naar de mensen die om en rond schiphol wonen...... zij blijven net zo lang klagen totdat de gemeente zegt.... hier heb je 500.000 euro voor je huis (die 150.000 gekost heeft) en ga maar ergens anders wonen. Uit ervaring blijkt dat wel te werken.... helaas gaat het desbetreffende personen alleen maar om geld.
Wanneer die mensen die om en rond een kartbaan wonen, zelf zouden karten en/of met de sport bezig zouden zijn, dan weet ik 100% zeker dat ze niet geklaagt hadden.
Daarnaast stoppen dat soort mensen ineens met klagen als ze voldoende geld geboden wordt.....
Ra, ra, politiepet...?? als er geld wordt toegestopt... dan is de herrie en/of milieu vervulling wel ineens weg ???
ZO zie je maar weer.... in NL draait alles om geld.
Bij het voetballen worden alle scheldnamen die er zijn en veelal de bekende ernstige ziektes over en weer gescholden, slaan elkaar het ziekenhuis in en als scheidserchter ben je tegenwoordig ook niet veilig meer, en de helft van het elftal rijd ook nog is dronken naar huis.....
en daar wordt niets van gezegd.....
wat is nu aannemelijker...?????
- af en toe beetje extra geluid
- of dronken naar huis, met mogelijke gevolgen van dien
- elkaar het ziekenhuis inslaan
- scheidsrechter molesteren
- en ga zo nog maar even verder......
Kortom:
Deze discussie zal nooit ophouden... we moeten eigenlijk vriendjes worden van de desbetreffedne wethouder die ruimtelijke orde in zijn/haar portofuie heeft en die pleit dan wel weer voor behoud van de Kartbaan in zijn/haar gemeente.
Politiek, politiek en nog is ........
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: di okt 24, 2006 4:59 pm |
|
|
oke klopt jij hebt gelijk.
maar kijk bij veldhoven. vliegveld en kartbaan en motorcross baan bij elkaar :s ik vind het echt allemaal onzin die mensen wat moeten ze met hun motors weg gooien :S echt bullshit en zonde was altijd een mooie klasse om naar te kijken!!!
ochja ik rijd rotax
Omhoog |
|
|