Auteur |
Bericht |
Basjuh
|
Geplaatst: ma dec 01, 2014 7:11 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Benieuwd wat de precieze € prijzen worden bij de Nederlandse dealers.
|
|
Omhoog |
|
|
GT racing
|
Geplaatst: ma dec 01, 2014 7:59 pm |
|
Geregistreerd: vr okt 25, 2013 8:42 pm Berichten: 266 Woonplaats: Gent
|
voor alles bij een senior.... +/-920€...
_________________ Tony Kart/ VICI MOTORSPORTS Rotax senior: what else...
|
|
Omhoog |
|
|
Nodroz
|
Geplaatst: vr dec 05, 2014 8:04 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Ik las net alle nieuwe upgrades en zag dat de Junior ook een elektronica powervalve krijgt. Waar zit hem dan nog het verschil met de senior?
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
|
RaVer
|
Geplaatst: vr dec 05, 2014 9:10 pm |
|
Geregistreerd: do nov 10, 2011 11:28 am Berichten: 405 Woonplaats: Westervoort
|
Denk een lees foutje. De junior heeft en krijgt geen powervalve.
|
|
Omhoog |
|
|
Nodroz
|
Geplaatst: za dec 06, 2014 9:47 am |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Ohja, net nog is gelezen. Leesfoutje.. sorry!
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: za dec 06, 2014 11:59 am |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
Nu gaat t spelletje in de wedstrijden beginnen, kit vs. nieuwe motor! Alle tuners gaan nu proberen of een oude motor met kit sneller of langzamer is als een nieuwe motor, dit komt niet ten goede van de kartsport. Ik ben zeer benieuwd hoe hier mee om gegaan word door de organisaties en de importeurs. Als Rotax slim was geweest hadden ze of een kit uitgebracht of een nieuwe motor, nu is de wedstrijd weer tussen de bankrekeningen van de ouders!
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
jvdb29081974
|
Geplaatst: za dec 06, 2014 1:51 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 02, 2009 5:23 pm Berichten: 126
|
Rotax staat bekend voor kwaliteit en stabiliteit van de motoren, dit heeft voor hun nog altijd de top-prioriteit. Alle technische veranderingen zijn gedaan om de duurzaamheid en gebruiksvriendelijkheid nog meer te verbeteren. De nieuwe specificatie zal makkelijker zijn in de set up van diverse onderdelen. Met een huidige max zul je nog steeds competitief zijn, indien de juiste set-up wordt gevonden.
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: za dec 06, 2014 2:19 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: Met een huidige max zul je nog steeds competitief zijn, indien de juiste set-up wordt gevonden. Dat is het antwoord dat ik zocht. Ben wel van mening dat het relatief veel maatregelen in een jaar zijn. Waar het in het verleden bleef met een luchtfilter, koppeling, etc. De stap om de motor aan te passen naar de nieuwste versie vind ik persoonlijk groot.
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: za dec 06, 2014 3:35 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
in diverse media staat te lezen dat de nieuwe motor/oude motor met kit ongeveer 1,5 pk meer zou hebben als de motoren tot en met 2014. Wat is hier van waar?
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
jvdb29081974
|
Geplaatst: za dec 06, 2014 5:38 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 02, 2009 5:23 pm Berichten: 126
|
Hallo Bas,
Dit is niet waar, echter door de nieuwe carburateur zal de pedaalgevoeligheid veelal verbeterd zijn, en zal het voor de rijder makkelijker zijn om te rijden.
Met vriendelijke groeten,
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: ma jan 19, 2015 8:36 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Menno...
alleen zijn dit Australische dollars
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|