Auteur |
Bericht |
Menno van Es
|
Geplaatst: vr nov 07, 2014 6:20 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 05, 2013 5:20 pm Berichten: 351 Woonplaats: Tiel
|
Vriend van me rijdt kz en zit met kz 10b rond de 50 pk
_________________ ~ Birel CRX32 (2006) + Swissauto SA250 (2009). ~ CRG Darkrider (2015) + Rotax evo DD2 (2015).
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: vr nov 07, 2014 6:27 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Vind ik vrij optimistisch een normale icc zit rond de 42 pk 8 pk erbij toveren is best veel.
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
Jean
|
Geplaatst: vr nov 07, 2014 7:20 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 5:03 pm Berichten: 270 Woonplaats: België
|
@ petrolhead: Ik heb geen idee van de standaard pk's van zo'n KZ10 special. Daarom dat ik er een ? bijgooide. Mss zet ik hem wel ooit op de bank
|
|
Omhoog |
|
|
gewoon maarten
|
Geplaatst: vr nov 07, 2014 8:10 pm |
|
Geregistreerd: zo maart 10, 2013 5:44 pm Berichten: 657
|
Newtonmeters zijn wellicht belangrijker dan pk's
|
|
Omhoog |
|
|
Menno van Es
|
Geplaatst: vr nov 07, 2014 9:15 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 05, 2013 5:20 pm Berichten: 351 Woonplaats: Tiel
|
is wel 'optimistisch' maar je vergelijkt een 'safesetting'motor met een hele gefintunede racemotor
_________________ ~ Birel CRX32 (2006) + Swissauto SA250 (2009). ~ CRG Darkrider (2015) + Rotax evo DD2 (2015).
|
|
Omhoog |
|
|
PH racing
|
Geplaatst: zo nov 09, 2014 9:29 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 11, 2013 8:09 pm Berichten: 44 Woonplaats: Deurne
|
Over vermogen gesproken, hier een motor uit Canada, deze week verschenen op Youtube. Voor de liefhebbers. http://www.youtube.com/watch?v=2crzew8_hqk#t=242
_________________ ================================================================== PH racing BRM kart + Suter Vampire & Haase kart + RK1
Zolang we de kart hobby niet kunnen mailen, zullen we het circuit samen moeten delen
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: ma nov 10, 2014 8:59 am |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
volgens mij al eens een filmpje gezien van deze motor op de test bank http://youtu.be/Hq9X0MEMtagseven heeft ook zoiets trouwens maar volgens mij word die niet meer verkocht
|
|
Omhoog |
|
|
kartfanatics
|
Geplaatst: zo jan 04, 2015 12:36 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 02, 2012 10:34 am Berichten: 62
|
Het is een keuze die je denk ik zelf moet maken. Ik ben een amateuristische rijder en wordt weleens voorbij gereden terwijl ik op een schakel rij. Het maakt mij niet uit. Wat ik alleen wel kan zeggen is dat een schakel ongelooflijk bruut en fun is om te rijden. En dat is het enige wat bij mij telt.
|
|
Omhoog |
|
|
Michello
|
Geplaatst: zo jan 04, 2015 2:22 pm |
|
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 8:15 pm Berichten: 106 Woonplaats: De Steeg
|
|
Omhoog |
|
|
Jean
|
Geplaatst: zo jan 04, 2015 2:23 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 5:03 pm Berichten: 270 Woonplaats: België
|
Rubig bestaat toch al een tijdje? Mag zelfs al enige tijd niet meer op Genk vanwege geluidsproblemen
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: zo jan 04, 2015 4:38 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Altijd 4-takt gereden, begonnen met een Honda GX160 met 5.5 PK, (wel getuned door Jan Van Capel natuurlijk), daarna een Briggs & Stratton World Formula, had geloof ik een PK of 12~15, en toen begon het pas echt, een Vampire VT250 junior zat op 25 PK ongeveer, en uiteindelijk een Vampire VT250 senior met 34 PK, een beest van een motor en serieus snel, op top wat langzamer als een goede coureur met een shifter, maar in de bochten kwam je weer snel dichtbij, bergen koppel, en in de handen van een goede coureur vaak één van de snelsten op de baan !
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
rodneyvdj
|
Geplaatst: zo jan 18, 2015 11:30 am |
|
Geregistreerd: ma maart 19, 2012 10:13 pm Berichten: 17
|
Hirth 2cillinder 2takt 625cc en een mooie 65pk luchtgekoeld Motor is ee automaat, word normaal gebruikt op kleine vloegtuigen. Deze motor gebruik ik het meest op autocircuits omdat het iets te hard gaat op kartcircuits. Wat mij betreft de perfecte motor, revisie om de +- 400 uur en kan ook wat aan getuned worden zonder dat de motor sneller gaat slijten, gewicht is maar rond de 19kg
_________________ tonykart kz 2012 - tm k9c tonykart 2015 - rotax max senior maranello 2010 - hirth Kosmic 2000 - rotax 100cc Crg roadrebel 2008 - honda gx200 crg kz 2008 - ...
|
|
Omhoog |
|
|