Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma dec 17, 2012 9:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Die slijtschade in de remklauw keek ik ook van op, aangezien er een enkele schijf op zit en ik hier 2 ingesleten groeven tegen kwam.
Afbeelding
Ook is de klauw wel eens vast gedraaid zonder ringen, want ook hier is een stuk van het aluminium afgesleten.
Niet heel duidelijk te zien maar er is zo'n 3 mm af.

Afbeelding

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma dec 17, 2012 9:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Citaat:
Overigens is niet alleen de hart-hart maat van de bevestiging belangrijk maar ook de diameter van de bevestigingsbouten en belangrijker: de offset van de schijf. tov de bracket (achter makkelijker). Van de 3 karts die we momenteel hebben is dit bij alle verschillend en niet makkelijk aan te passen. Ook de remslangaansluiting zou kunnen verschillen. Nav de klauw bij je link: Vraag het anders eens bij Kartservice vd Spoel, had pas ook een vraag per e-mail over een product (mogelijkheid via de site zelfs direct gelinkt!) en je krijgt echt heel netjes antwoord.


Ik heb al mail contact gehad met Dennis ook, maar hij heeft op zijn website niet de soort klauw staan die ik graag zou willen.
Zou graag deze bestellen http://tinyurl.com/d7y796o maar of deze op mijn SKM chassis past?

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma dec 17, 2012 10:36 pm 

Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm
Berichten: 836
Yo! Idd nogal wat slijtschade, gelukkig op een heel andere plek dan evt te verwachten, cilinders ok is het belangrijkst.
Wordt er natuurlijk allemaal niet mooier van maar en zou eigenlijk niet eens moeten kunnen raken maar het zit uit het zicht en zolang er geen verbinding kanaaltje van de remvloeistof geraakt is, het verlies aan materiaal ivm de sterkte is te verwaarlozen.
Ook het slijten van de ringen is groot te noemen maar prima te compenseren met losse ringen, gedraaid of evt gewoon carosserieringen van de bouwmarkt. Zelf zou ik nog steeds voor repareren opteren, gewoon handiger.

Ik snap dat de afstand wat groot is maar maatvoering/kenmerken met 'm uitwisselen?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David