Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 7:01 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
Heren

Ik heb een probleempje met mijn ICC
Na vorige week een paar rondjes te hebben gereden wou mijn TM ICC niet meer aanslaan.
Het hele luchtfilter zat vol met benzine, ook stroomde het uit de uitlaat toen we hem weer probeerde te starten.

Ik heb al gehoord dat het misschien het membraan kan zijn.
Deze heb ik al gedemonteerd, maar hoe kan ik zien of hij inderdaad kapot is ?

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 7:27 pm 

Geregistreerd: vr aug 12, 2011 3:47 pm
Berichten: 180
lijkt mij meer een cabarateur probleem , blijft je vlotter niet hangen ?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 8:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Kijken of er geen hoekjes af zijn of dat er scheuren in zitten!!! Anders even naar van der Spoel!!

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 10:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am
Berichten: 2381
Woonplaats: Vught
idd als je vlotterbak blijft hangen verlies je ook benzine( ff tegen je carb tikke).
of membraam plaatjes controleren.

_________________
Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten
Volkswagen Sjoemel Golf ... .


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 11:01 pm 

Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm
Berichten: 727
Woonplaats: Middelstum
carb er afhalen, schoonmaken, desnoods iets bijbuigen zodat hij eerder afsluit.
niet vergeten bougie eruit draaien zodat benzine verdampt, en bougie schoonmaken.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 11:04 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
klinkt als een vlotter die blijft hangen,meestal is dit te verhelpen door de stift schoon te maken soms moet je de stift vervangen.

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 11:09 pm 

Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm
Berichten: 727
Woonplaats: Middelstum
vervangen lijkt me niet erg logisch, alleen bij hele oude goed gebruikte motoren gebeurd dat weleens.
checken kan, carb op de kop houden en dan op de benzine toevoer(even naam kwijt) blazen.
als je dan weinig weerstand voelt dan blijft je vlotter hangen,dus even schoon maken, of zoals bas zegt een nieuwe kopen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 8:06 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
als deze eenmaal gaan plakken komt dat meestal terug.en dan scheelt vervangen een hoop elende!

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 8:20 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am
Berichten: 431
Woonplaats: Ter Apel
carb er afhalen, schoonmaken, desnoods iets bijbuigen zodat hij eerder afsluit.
Dat bijbuigen lijkt me niet echt goed. Dan verander je het vlotter niveau en dus ook de hele afstelling van de carburateur.
Lager niveau armer, Hoger niveau rijker tijdens axcelaratie.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 9:12 am 

Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm
Berichten: 727
Woonplaats: Middelstum
Citaat:
Dat bijbuigen lijkt me niet echt goed. Dan verander je het vlotter niveau en dus ook de hele afstelling van de carburateur.
Lager niveau armer, Hoger niveau rijker tijdens axcelaratie.

bullshit..

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 10:37 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am
Berichten: 2381
Woonplaats: Vught
Citaat:
carb er afhalen, schoonmaken, desnoods iets bijbuigen zodat hij eerder afsluit.


bij buigen, je krijgt hem dan nooit Kaarsrecht terug!!! Net als Bas al zei koop dan nieuw stiftje.
Als je hem niet kaarsrecht terug krijgt blijf je toch weer problemen krijgen.

Maar eerst eens schoonmaken wil ook wel helpen!!

_________________
Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten
Volkswagen Sjoemel Golf ... .


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 11:44 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am
Berichten: 431
Woonplaats: Ter Apel
Citaat:
bullshit..

Eerst je huiswerk doen voordat je begint te schreeuwen.

During engine operation.
It is important that this level is always constant throughout the operating range because, with a constant depression in the venturi,a rise in the float chamber level would cause an increase in fuel delivery and consequently enrich the mixture; conversely, lowering of the float level causes a weakening of the mixture.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 12:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm
Berichten: 353
Woonplaats: bemmel
wat henri zegt klopt als een bus.
ik heb een progamma jettech rok voor de afstelling van de carb en hier word ook rekening gehouden met de hoogte van de vlotter.
zie ook http://youtu.be/sG5LMfqoitQ?t=2m45s

_________________
Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 12:53 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 31, 2006 7:19 pm
Berichten: 263
Zijn carb. is 100% niet niet in orde. (ik heb het zelf gechecked) Membraam is misschien ook niet 100% maar hij loopt er wel op dus!!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Probleem met ICC
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 1:12 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
of een float lichaam lek kom ook wel eens voor


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David