even wat dingen wat jezelf kan controleren :
- Vonkt de bougie, even eruit draaien, met de hand het achterwiel draaien (er vanuitgaande dat je 100cc direct aangedreven is) en kijken of ie vonkt.
- Krijgt de machine benzine, controleer je benzine leiding, sloop je lucht bak er af, hand op de inlaat, starten, je hand moet dan echt nat zijn. Wat ook makkelijk werkt even de bougie eruit, dan kun je het alleen af. (minder compressie).
- Heb je een killswitch? (vaak niet) zet die dan op 'aan' stand
ff tip wil je je motor uit hebben, verzuip deze dan dmv de choke methode (hand op de luchtbak). dan start ie de volgende keer wat makkelijker.
Oh en krijg je em echt niet uit gwoon remmen

-edit-
Oh, heeft je machine wel compressie?
_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!