Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za maart 07, 2009 9:25 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 10:45 am
Berichten: 54
Woonplaats: vledderveen
heb je mischien de overloopslangetjes van je carberateur dicht zitten deze zijn vaak aan 1 stuk en dan bovenin een gat.
soms word er gedacht dat deze kapot is en vervangt men deze doot een nieuw slangetje zonder gat,en dan zuigt de carberateur vacuum en krijgt de motor geen benzine meer.
Je kan dit makkelijk controleren door de slangetjes los te maken en dan proberen te rijden.
succes


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za maart 07, 2009 9:42 pm 

Geregistreerd: wo aug 20, 2008 6:38 pm
Berichten: 321
Woonplaats: genk
als ik de carburator onderstebove hou loopt daar alle benzine uit dus deze zitten niet dicht ? wat ik wel heb gemerkt is het volgende.. uitlaat gedemonteerd en er kwam echt een straal olie/benzine/weetnietwathetwas :lol: maar dat is er in ieder geval uit, in de motor zelf zat ook redelijk veel benzine etc. dus dit ook laten uitlopen misschien was het blok gewoon verzopen maar dit zou niet kunnen want de bougie was droog ?? ik snap het niet .. maar ik ben er morgen waarschijnlijk toch mee op genk daar zullen ze me wel verder helpen hopelijk..


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo maart 11, 2009 12:01 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma dec 29, 2008 5:46 pm
Berichten: 15
Woonplaats: nistelrode
ik heb net het hele verhaal gelezen, maar heb je het probleem al gevonden?

als ik het zo lees zou ik het zoeken in de brandstof toevoer.
hoelang is heb je gereden voor hij stopt 1 ronde, 5 ronde 10minuten?

als je het nog niet gevonden hebt zou ik het zoeken in het volgende:
membraan van de pomp stuk of de vacuumleiding dicht (vloeistof erin).
aanzuigfilter in de tank.
filter in de carburateur dicht.

succes als het nog nodig is.

mazzel 8) 8)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo maart 11, 2009 12:27 pm 

Geregistreerd: wo aug 20, 2008 6:38 pm
Berichten: 321
Woonplaats: genk
op de bok start hij perfect , blijft goed draaien ook als ik hem wat langer laat draaien blijft gewoon aan..
verder nog niet geprobeerd op de weg/circuit..

hij deed het na pakweg 3 minuten ongeveer.. toen viel die ineens stil en bougie was droog.. ik zou eigelijk nog eens echt moete rijde ermee om te kijken of het probleem zich dan nog voordoet.. ik laat het jullie wel weten en bedankt voor de tips :wink:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo maart 11, 2009 10:39 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 13, 2007 10:59 pm
Berichten: 481
Woonplaats: geesbrug
Ehm...... op de bok blijft ie goed lopen.

En als je rijd valt ie uit ? dan denk ik dat de branstof toevoer bekneld raakt als je in de stoel gaat zitten. door dat de stoel de slang dicht drukt door het gewicht.

Swiss

_________________
---Rotax Max Senior 125cc Mach-1 2003---

Rijd nooit harder dan je bescherm engel vliegen kan ;)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo maart 11, 2009 10:45 pm 

Geregistreerd: wo aug 20, 2008 6:38 pm
Berichten: 321
Woonplaats: genk
dat moet ik dan eens tegoei nakijken.. bedankt voor de tip

grts


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 12, 2009 2:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
Ik verwacht benzine toevoer.
Als je rijd dan moet de motor meer vermogen leveren en verbruikt hij daardoor meer benzine..
Is het niet je vlotter die blijft hangen/te ondiep staat aka te snel sluit?

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 12, 2009 3:28 pm 

Geregistreerd: wo aug 20, 2008 6:38 pm
Berichten: 321
Woonplaats: genk
er was een darmpje die uit de motor zelf kwam volgens mij van de vacuum.. deze zat een beetje geklemt heb dat opgelos en zonet even door de straat gereden en de kart bleef mooi rijden zonder uit te vallen.. dus ik hoop dat het is opgelost !! bedankt voor de tips iedereen

grtss Waldo


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 12, 2009 4:23 pm 

Geregistreerd: zo feb 11, 2007 1:00 pm
Berichten: 1008
Het kan ook zijn dat de rubber tussen de tussen de Carburateur en het spruitstuk haarscheurtjes heeft dan heb je de zelfde!
Of dat zwarte kasje is stuk als de Motor onder last gereden wort de stroomverzorging afbreekt ik geloof dat je dat kunt laten meten.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 12, 2009 4:31 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
stroomstorin --> bougie nat..dat was nu niet het geval..

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David