Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2008 7:14 pm 

@IncineratorX2 dit was een voorbeeld van een rollerbank veel mensen weten niet wat een rollerbank is!
Die Rollerbanken die ik bedoel zijn extra voor karts gebouwd dar word de kart met spanbanden vast getrokken en testen maar, dit word ook Automobiel sport gedaan alleen onder last kun je het ware vermogen testen!

@sivia916 je schrijft een Hobby rijder:

* zuiger na 8 uur
* Komplette revisie na 3 zuigers
* Vastlopers zelden
Je kunt ook 12 uur met een zuiger rijden maar de maximale Power heb je met 3 uur.
Vastloper licht aan je zelf!

Voordeel van een Wetstrijd Motor is dat hij naar iedere Wedstrijd een nieuwe zuiger krijgt en een inspectie!

Nochmals het is geen slechte Motor, maar ook geen Long live Motor het is een echte Wedstrijd Motor!

Ik heb in kerpen 2 zeer goede rijders gezien een met een KF1 en een met TM 100cc watergekoelde roterende inlaat beide met een 2007 CRG Chassis
er zat geen verschil in de tijd [-(

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2008 9:58 pm 

POWERSPAYK

Ik dacht dat ik het zelfde schreef......
met een klein budget gewoon niet aan beginnen en nooit uitproberen dan weet je ook niet wat je mist. en blijft een rotax prd leo ook kicken

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2008 10:56 am 

Een maat van me die wil zich ook zo een Motor kopen, Geld heeft hij genoeg en maar moed alles weten en uitzoeken, en dat hij die Motor in Nederland kopen wil dat hij gebruikt hier goeiekoper is als in Duitsland, help ik hem!

Ik heb met zeer veel Mensen gesproken die deze Motren rijden en verkopen of met Teams gesproken, Daarom mijn weten over deze Motoren, maar naar al mijn info wordt het toch een TM MF1 die is Houtbarder als de Iame en niet zo duur in onderhoud :wink:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2008 7:35 pm 

Zijn beide goede motoren ook de windfire KF2,
maar je moet ze niet kopen omdat ze zogenaamd goedkoop in onderhoud zijn want dat zijn ze niet in verg met TAG motoren.
Beste is zelf een keer testen met een KF2 en dan je conclussie trekken of je t waard vind ik persoonlijk was enorm verrast van de power van een KF2 Reedster ( sneller als ica, superrok ed ) en dat bij max 15000 toeren
wil je nog sneller is t heel simpel een nieuwe blackbox + carb KF 1 kopen
en dezelfde motor is nog een stuk sneller max 16000 toeren. Dus niks te laten tunen box carb eraan en gelijkwaardig aan een icc en wankel zijn( veel cicuits zelfs sneller bv kerpen )
Ps testen kan je bv bij AMV RACING

silva916

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 07, 2008 9:48 am 

@Silva916 ik ben met je eens maar sneller als een icc of een wankel zijn ze zeker niet :wink:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 07, 2008 12:32 pm 

He powespayk,

Qua ronde tijden is bij gelijke rijder gewicht enz een wedstrijd KF2 + KF1
gewoon sneller als een wankel. betreffende vergelijking KF1 en ICC was de snelste ronde
bij KF 1 0,18 sec sneller dus gelijkwaardig.
Ik weet ook wel dat een wankel van HV Racing ontzettend hard loopt vooral op de rechte stukken ( sneller als icc en kf 2 ) maar in ronde tijden zijn ze altijd wat minder bij gelijke je weet wel.
Het zelfde is met de seven 175 tag, loopt super hard ( recht stuk zelfs iets sneller als wankel ) maar qua ronde tijden net niet. Top blok trouwens en dat voor € 2800,-- kompleet dat is wat voor de zwaardere hobby rijder
op het rechte stuk altijd de snelste.

Silva916

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 07, 2008 3:43 pm 

Ik ben nu met een Rotax 257cc 2takt motor bezich met koppeling zonder versnellingen die Motor heeft 52 PK zijn er maar 10 van gebouwd!

Die man is een taaie kerel en wil die Motor niet graag verkopen,

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 4:34 pm 

Klinkt goed, maar erg exclusief onderdelen ed?
Kunt ook zoeken naar Rotax 250 van Diegowi geloof ik
ook snel en redelijk betrouwbaar.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 4:54 pm 

Die Motor bedoel ik die is opgebouwd van een 257 Rotax cilinder Krukas en noch paar onderdelen zijn van die 257er is een zeer sterke Motor!

enigste wat vaker stuk gaat is de koppeling en die kost 300.- of als ik een Hirth Motor kan krijgen is ook goed.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 7:36 pm 

52 pk, koppeling, lijkt me enigsinds logisch, je moet alleen met je evt aanschaf uitkijken of je er straks wel mee mag rijden in Kerpen hebben ze al een verbod van motoren boven de 45 pk dacht ik en de rest zal snel volgen ivm aansprakelijkheid. Kunt altijd nog een cross kopen ook vermogen zat en koppel.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 7:38 pm 

op de landsard mag je met max 135cc rijden dacht ik die regel is er heel lang

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 9:44 pm 

Een MSKart met Tm Cross heb ik en mijn vrouw heeft een BMR chassis nieuw opgebouwd met een Biland Motor, maar ik wil noch wat brutaalst voor op mijn Kombikart chassis :wink:

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2