Auteur |
Bericht |
Basjuh
|
Geplaatst: di jan 05, 2010 7:32 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Ik heb ook het zelfde moeten doen als Leon. Is ook te te zien op de onderste foto die ik gepost hebt.
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: di jan 05, 2010 9:26 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
@Et,
Bij de Swiss zou de afstand tussen achteras en koppelingstandwiel circa 21-23cm moeten zijn (gemeten vanuit het midden van de assen) volgens de handleiding. Bij mij staat hij nu op 22cm, afhankelijk natuurlijk van het gekozen tandwiel. Misschien kan iemand de maten opgeven van de kettingbeschermer waar we het over hebben, dan weet je al iets meer.
Daarnaast moet je rekening houden met de airbox, maar ik denk dat dat wel moet passen zo te zien.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
954rr
|
Geplaatst: di jan 05, 2010 8:56 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Ik heb mailkontakt met iemand die ze verkoopt en die verteld mij dat de afstand tussen de uitgaande as van de motor en de achteras +/- 23cm moet zijn.Dit zou dus moeten gaan passen. Ik heb de kart niet thuis staan in de wintermaanden dus ik ben even afhankelijk van degene waar die staat, die zou de maat opmeten.
Word vervolgt
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
 |