Hoi allemaal
Even voorstellen: ik ben Peter, 49 jaar en ik wil voor mijn zoontje Mika van 9 (bijna 10) een kart kopen. Doelstelling: recreatief racen op de grote outdoorbaan in Genk. Mika is 1 meter 39 en heeft via de GKS Clubhouse afgelopen zaterdag zijn eerste "race" gereden in Genk. Dat gaat op huurkartjes en voor de kleintjes zijn die dingen nog trager dan de tractoren waar de groteren mee rijden.
Ik heb alle topics in dit beginnersforum gelezen en het kartboek van Van der Spoel aangeschaft (je moet tenslotte ergens beginnen).
Bij Ruud Cox is de volgende kart te koop:
http://www.ruudcoxkarting.nl/c-629516/gebruikte-karts/Als ik even rondkijk op internet dan zijn er in deze categorie goedkopere te vinden, maar ik heb vertrouwen in Ruud en dat is ook belangrijk. Toch zou ik graag jullie mening hierover willen horen in de zin of de prijs reeel is?
Tot slot zou ik willen vragen of jullie weten of er inderdaad met deze kart op het grote circuit in Genk gereden kan worden? Ik zou normaal zelf even met Ann van GKS bellen, maar daar zijn ze nu volop bezig met het WK, dus dat komt even niet zo goed uit denk ik.
Alvast hartelijk dank voor jullie reacties