Auteur |
Bericht |
seliske
|
Geplaatst: zo jul 03, 2011 8:49 am |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:43 am Berichten: 14 Woonplaats: houthalen (BE)
|
helloww iedereen,, ik ben helemaal nieuw op deze forum heb al veel info gevonden op deze forum. ik heb na veel geld uit te geven op huurkartjes tog beslist om met een maat van mij zelf een kart te kopen we hebben er nu 2gevonden voor 100 euro tzijn wel oude kartjes maar stillekes aan alles nieuw zetten en het zal wel een mooi kartje worden. nu wil ik en men maat in genk gaan karten aangezien we van limburg(be) zijn maar mogen we daar met die kart het circuit op??of moeten we daar voor ng speciale dingen doen aan de kart ofzo?? Fotos volgen nog als hem in orde staat
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: zo jul 03, 2011 9:26 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Welkom Hier!!!. goedkoop is wel vaak duurkoop. vaak kun je beter wat meer uitgeven voor een recentere kart. -zijn nog onderdelen voor te krijgen etc. wat je moet hebben voor op een cirquit. - in genk een achterbumper, gekeurde luchtfilter., kappen set rondom de kart, bij 100cc een MD demper. kijk eens bij www.kart-parts.nl ,Bas heeft altijd een aantal 100cc kartjes staan
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
seliske
|
Geplaatst: zo jul 03, 2011 10:01 am |
|
|
een luchtfilter staat er al reeds op met die cik keuring of wat het ook mag zijn en kweet eigelijk nie wat voor een motor het is er staat iame op... en kwil het gewoon puur voor de hobby doen geen competities dan word het wel veel te duur. merci voor de site
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: zo jul 03, 2011 1:09 pm |
|
|
maar voor hobby moet je ook wel aan je veiligheid denken.. achter bumper is ook voor jou eigen veiligheid handig. post eens wat foto's . ( uploaden kun je op immageshack of picturetrail.com). dan op foto klikken met rechtermuisknop de link kopierren.. klik je hier op de Img button en dan plak je daartussen de link:)
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
seliske
|
Geplaatst: zo jul 03, 2011 6:11 pm |
|
|
de plastieke bumperkes komen er sowiezo op voor uiterlijk ook in de kartshop in genk zijn ze kapot. en kzal morgen fotos trekken en er op zetten want de kart staat namelijk op mijn werk en hij is nog heel kaal de blok staat er op en de ophanging en achteras nog niks plastiek
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: zo jul 03, 2011 7:48 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
[quote] nog niks plastiek [/quote/] Dat is ook wel het minste werk Je moet wel even kijken wat voor plastiek je erop zet. Je moet even kijken wat voor type beugels je hebt, want niet iedere plastiek past daarop
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
seliske
|
Geplaatst: zo jul 03, 2011 7:49 pm |
|
|
jha het motorotje draaid al wel en alles staat erop buiten het plastiek.maar de kart wereld is ook helemaal nieuw voor mij buiten huur karten dan
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: zo jul 03, 2011 9:37 pm |
|
|
Hier is genoeg informatie te vinden om je opweg te helpen
|
|
Omhoog |
|
|
powerspayk
|
Geplaatst: ma jul 04, 2011 8:43 am |
|
|
Wat zeer belangrijk is in de Kartsport dat je zelf handig bent en veel aan het Kart kunt repareren, anders word het al snel een zeer dure sport
|
|
Omhoog |
|
|
seliske
|
Geplaatst: ma jul 04, 2011 11:15 am |
|
|
dan heb ik geluk want ben mechanieker van beroep en we zitte ook op gewoon circuit met de vw funcup en kheb al veel info gevonden op deze forum
|
|
Omhoog |
|
|
seliske
|
Geplaatst: wo jul 06, 2011 11:30 am |
|
|
weet er ook iemand toevallig als ik er een koppeling op kan zetten? grtzzz
|
|
Omhoog |
|
|
powerspayk
|
Geplaatst: wo jul 06, 2011 11:52 am |
|
|
Die Koppeling die zou passen zijn niets, snel stuk en duur als je iemand weet die Draaien en Frezen kan kun een PRD of Rotax Max koppeling ombouwen maar goed zijn die allemaal niet V.a een gewicht van 70 kilo is de slijtage zeer groot bij die Koppelingen beter aanduwen
|
|
Omhoog |
|
|
seliske
|
Geplaatst: ma aug 08, 2011 11:02 am |
|
|
okee ben terug na vakantie en weken zonder internet fotos volgenn
|
|
Omhoog |
|
|
sebastiaan90
|
Geplaatst: ma aug 08, 2011 12:16 pm |
|
Geregistreerd: ma dec 07, 2009 1:26 pm Berichten: 255 Woonplaats: houthalen België
|
Ik ben ook van Houthalen!
_________________ Mari mk4 - Honda 125 cross Kombikart - Iame K25
|
|
Omhoog |
|
|
seliske
|
Geplaatst: ma aug 08, 2011 4:33 pm |
|
|
ideaal alsk iemand zoek voor hulp kan ik u bellen
|
|
Omhoog |
|
|