Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo okt 15, 2008 7:38 pm 

Geregistreerd: wo okt 15, 2008 7:34 pm
Berichten: 1
Hoi allemaal,

Sta op het punt om een 'nieuwe' kart te kopen. Nou heb ik 2 opties waar ik over twijfel. Allebei met een rotax max sr.

optie 1:
CRG road rebel + max sr uit 2004 verzegeld met id-kaart

optie 2:
Swiss hutless + max sr uit 2006 niet verzegeld en ook geen kaart
met alle stabi's en zwevend remsysteem

Allebei rond dezelfde prijs (1800)

Wat denken jullie? ze zien er allebei goed uit. Heeft het ene frame voordelen over de andere? Ze zijn allebei alleen recreatief gebruikt.

Gr,

Daniel


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 15, 2008 7:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Ik heb weleens met een Swiss Hutless gereden, maar dat was een minikart en 20 jaar of meer geleden :P
Kan je dus niet veel vertellen over de Swiss Hutless.

Met een Road Rebell (van Paulo) heb ik ook weleens gereden, en die reed heel fijn.

Wat de motoren betreft, verzegeld of niet verzegeld maakt wel wat uit.
Als je wedstrijden wilt gaan rijden zal je sowieso een verzegelde motor moeten hebben. Weet je nu al dat je toch nooit aan wedstrijden deel wilt nemen dan is een zegel minder belangrijk.
De verzegeling en ID-card zeggen helemaal niets over de staat van de motor, je kan er alleen mee aantonen dat je motor regelementsconform is.
Voor beide motoren geldt dus dat je een zo betrouwbaar mogelijk beeld van de onderhoudsgeschiedenis, en het aantal draaiuren moet proberen te krijgen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 16, 2008 6:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Ik zou voor de CRG Road Rebel gaan, chassis is fijner en beter af te stellen,
daarnaast behoud CRG altijd meer z'n waarde dan een Swiss Hutless.
Daarbij is een verzegelde motor altijd beter omdat je daarvan weet dat er niets aan uitboren etc. aan gedaan is en dus gewoon goed en standaard.

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 16, 2008 7:58 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 14, 2006 3:24 pm
Berichten: 252
onderdelen van CRG zijn DENK ik duurder. alst om het blok gaat zeker voor de verzegelde kiezen, dit bied meer zekerheid al hoeft die andere zeker niet slecht te zijn.

_________________
Vortex Vl125 ICC/ MBA-2002


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 16, 2008 8:15 pm 

Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm
Berichten: 3158
Woonplaats: Hasselt
Ik zou ook voor de verzegelde gaan
De Swiss Hutles is een zeer propere kart ik heb er al een paar zien rijden op Amay
Maar crg is toch wat competetiver zoals Paulo al aangaf.

GRTZZ

_________________
Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David