Auteur |
Bericht |
Kurtje
|
Geplaatst: zo dec 09, 2007 9:46 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: zo dec 09, 2007 9:53 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
Kart ziet er op zich goed uit, weet niet hoe het met de motor gesteld is. Misschien dat de id-card wat meer info kan verschaffen? De staat van het frame zul je zelf terplaatse moeten beoordelen.
Ben overigens zelf laatst bij deze verkoper geweest, voor een ander chassis. Leek me wel een betrouwbare verkoper, echter 2e hands kopen brengt altijd risico's met zich mee.
succes
|
|
Omhoog |
|
|
Manders Racing
|
Geplaatst: zo dec 09, 2007 9:54 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
Aangezien je om een reactie vraagt, bij deze:
- Er zit een erg kleine tank op. Het lijkt wel een mini-tank en het is zeker niet de originele.
- De kart mist de achterstabilisator.
- De verkoper zegt dat de motor van 2004 is, maar er zit een zwarte radiator op. Die waren volgens mij alleen tot 2002 gemonteerd. (roep maar als ik het mis heb) Dat kan zeggen dat het bouwjaar niet klopt, of er een andere radiator is gemonteerd.
- Birel R31, is dat niet de zachtere versie van de Birel chassis'? Ik dacht dat de R32 meer gebruikelijk is in Nederland. (roep maar als ik het mis heb)
De prijs is wel mooi. Misschien dat je er nog wat van af kan pingelen. Dan heb je wel voor een mooie prijs een Birel/RotaxMax.
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
|
Kurtje
|
Geplaatst: zo dec 09, 2007 10:30 pm |
|
|
Ja de eerlijkste mening is het beste die je kan krijgen eh
|
|
Omhoog |
|
|
Kurtje
|
Geplaatst: zo dec 09, 2007 11:01 pm |
|
|
Deze vond ik dan weer op de belgische verkoopsite:
http://www.kapaza.be/Sport/Karten/75416 ... x_Max.html
De vraagprijs ligt wel een 1000euro hoger, maar kan nog over onderhandeld worden...
Is deze dan echt in zoveel betere staat? Je krijgt er wel de alfano, pitskar, materiaal enz... bij
grtz
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo dec 09, 2007 11:06 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Wat betreft de eerste advertentie:
Tankje kan best wel origineel Birel zijn, tis wel een erg klein tankje ja.
Volgens mij is dit trouwens geen R31, maar een R30 in de goedkopere uitvoering (basic ipv motorsport).
Dit zou ook het missen van de achterstabilisator verklaren, want die heeft een R30 niet (meer).
De R31 lijkt mij trouwens stijver dan een R32 aangezien daar nog een extra (niet verwijderbare) stabilisator in zit, maar dat doet er niet echt toe als het een R30 blijkt te zijn
Het blokje kan volgens mij ook van na 2002 zijn, ik dacht dat ze vanaf 2004 pas de aluminium radiator hadden.
Bij het bezichtigen kan je dat echter wel achterhalen, bouwjaar staat als het goed is ergens op het blok.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo dec 09, 2007 11:06 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Kurtje...
Bovenstaande beligische Birel ziet er goed uit.... boduwork is nog netjes, stabi's er op, motor verzegeld, Alfano, etc...
Echter 1 tip... ik zou wel een nieuw stoeltje onderhandelen... deze is aan beide kanten al gescheurd geweest (zie polyesther reparatie) en het is een gatenkaas..... dus niet echt stijf meer.
Voor de rest een mooie kart.
Suc6
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Kurtje
|
Geplaatst: ma dec 10, 2007 5:11 am |
|
|
Dank je wel voor de reacties tot nu toe al
Het is niet dak onmiddellijk 1 erbij ga kopen, voorlopig oefenen we met 2 op dezelfde kart om erin te geraken...
Maar ooit gaat de 2de er nog komen, en tegen dan is het best zoveel mogelijk info te hebben over alles en nog wat
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: ma dec 10, 2007 10:30 am |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
In 2003 kregen de maxen een zilverkleurige radiateur,tevens halen ze regelmatig de stabi's eruit bij een Birel, maar hij hoort er natuurlijk wel bij.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|