Auteur |
Bericht |
Zetner
|
Geplaatst: vr jun 08, 2007 5:17 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 06, 2007 5:15 pm Berichten: 8
|
Hallo mensen,
Even geleden had ik al een vraag geplaatst over een vacuum brandstofpomp.
Ik heb toen de tip gekregen incl foto om zelf een vacuum aansluiting te maken, dit heb ik gedaan maar er komt geen brandstof bij de carburateur.
Nu heb ik twee vermoedens wie kan mij helpen.
1 : ik heb het pompje verkeerd aangesloten.
2 : mijn blok heeft een stalen spruitstuk tussen het membraam en de caburateur daar heb ik mijn cacuum aansluiting gemaakt maar op de foto die geplaatst is zit hij naar het membraam in de cilinder, zou dit het probleem kunnen zijn.
Als je zelf schokkend zuigt komt er wel benzine maar niet genoeg.
Heeft er misschien iemand een aansluitschema van een mikuni brandstofpomp DF52-176 35L per uur.
Er zitten wel pijlen op het pompje maar misschien doe ik toch iets fout of is er een truc of zo.
Alvast Bedankt
MvG Zetner.
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: vr jun 08, 2007 5:27 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
1 tank (die met het slangetje wat in de tank hangt)
2 pomp (op het ingaande pijltje)
3 van het uit gaande pijltje (kunnen er meerdere zijn)
naar eventueel t stuk voor de bijde slangen samen te voegen
4 van t stuk naar volgende t stuk
5 van t naar carb
6 van t naar retour slang naar tank
vacuum word doorgaan bij een 2 takt van het carter gehaald
let op dat de retour moelijker is voor de benzine dan de de weg naar de carb ofwel de benzine moet eerst naar de carb en dan naar de retour
het is ook verstandig om ergens een filter te plaatsen of in de aanzuig leiding of net voor de carb
|
|
Omhoog |
|
|
tony kart racer
|
Geplaatst: vr jun 08, 2007 6:21 pm |
|
Geregistreerd: do sep 14, 2006 11:41 am Berichten: 1727
|
als er iemand een goede en duidelijke afbeelding heeft zou dat super zijn.
dan spreek ik niet allen voor me zelf maar ok voor anderen natuurlijk.
_________________
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: vr jun 08, 2007 6:59 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
|
Omhoog |
|
|
Zetner
|
Geplaatst: vr jun 08, 2007 7:26 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 06, 2007 5:15 pm Berichten: 8
|
He jongens,
Super bedankt ik denk dat ik er nu uit ben.
Morgen proberen ik zal nog een berichtje achterlaten of het gelukt is.
Gr Zetner
|
|
Omhoog |
|
|
tony kart racer
|
Geplaatst: vr jun 08, 2007 8:19 pm |
|
Geregistreerd: do sep 14, 2006 11:41 am Berichten: 1727
|
joris super foto.
van je eigen kart soms?
ik zit met ongeveer het zelfde probleem als zetner.
heb alle benzine slangen van mijn kart gehaald en weet nu niet meer hoe ze hebben gezeten.
bedankt voor jullie info.
_________________
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: vr jun 08, 2007 10:49 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
naar mijn iedee zit die laatste splitser verkeert om
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
Turbo Fever
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 9:07 am |
|
Geregistreerd: do feb 16, 2006 10:47 am Berichten: 164 Woonplaats: kartland
|
Klopt ,y stuk zit verkeerd.
Peter
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 2:29 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
|
Omhoog |
|
|
Zetner
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 3:12 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 06, 2007 5:15 pm Berichten: 8
|
Hallo,
Ik heb het net aangesloten zoals op de foto toen de bougie er even uitgehaald in z'n 2 gezet, aan het wiel gedraaid en binnen een omwenteling of 5 was de benzine bij de carburateur.
Ik heb natuurlijk illegaal nog een rondje gereden en weet meteen weer waarom ik er zoveel tijd in stop. GEWELDIG!!!!!!!!!
Gr Zetner
|
|
Omhoog |
|
|