Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 11:32 pm 

Geregistreerd: ma maart 12, 2007 10:39 pm
Berichten: 4
Woonplaats: haarlem
[color=#] [/color] hallo ik heb een kart gekocht met een probleem in de kleppen ik heb de kleppen deksel er af gehaald en toen zag ik meteen al dat de rechter (inlaat) tuimelaar los en gescheurd was en de klepstoter is ook krom omdat ik wou kijken of de kleppen zelf nog wel goed zijn heb ik de cilinderkop er af gehaald de kleppen waren goed ik heb nu een nieuwe tuimelaar en en nieuwe klepstoter en ik wil de boel weer in elkaar gaan zetten maar toen ik de linker tuimelaar er af haalde zag ik dat er op de klep een dopje zat zodat de klep niet uit de veer kan schieten maar dat dopje zat er bij de kapotte inlaat niet op en aangezien de vorige eigenaar er al aan gesleuteld had vroeg ik me af of dat dopje er bij de inlaat ook op hoort (het ziet er wel anders uit) en ik wou graag weten wat een goede manier is om de kleppen af te stellen en wat de speling moet zijn tussen de inlaat en de uitlaat klep

het blok betreft een honda gx 200

dus mijn vraag is ijgenlijk wat is een goede manier om de kleppen af te stellen

klopt het dat er geen dopje op de rechter (inlaat) klep zit

en weten julie misschien wat de oorzaak geweest kan zijn dat de tuimelaar gescheurd is en de klepstoter krom is? de nokkenas draait nog gewoon misschien door gereden terwijl de kleppen van stelling af waren ?

en ik wou graag weten welke speling er tussen de inlaatklep moet zitten en tussen de uitlaatklep

alle informatie is welkom bedankt alvast groeten roeland


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 11:49 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
1 topic is wel genoeg.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David