Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2007 9:11 pm 

Geregistreerd: zo maart 11, 2007 9:01 pm
Berichten: 12
Hallo mensen!

Ik zal me even voorstellen ik ben mark jansen. Ben hier gekomen omdat ik me wil verdiepen in het karten en de techniek erachter.
En ik had meteen een vraag:)
Ik heb de mogelijkheid gekregen om aan een kart te sleutelen. Hobby matig uiteraard want als student heb je niet veel geld over...

Nu heb ik een kart met een blokje van Honda erop een GX200.
Deze ligt echter helemaal uit elkaar omdat het apparaat erg begon te rammelen na mate hij warm werd.
Vandaag heb ik het gehele ding uitelkaar gehaald om alles even na te lopen en schoon te maken. Nu blijkt de drijfstand niet al te vast te hebben gezeten aan de krukas.... :evil: Deze hebben dus een paar spoortjes achter gelaten op elkaar. Is het nu verstandig om het te vervangen/nieuwe glijschaalen te draaien/ of gewoon in elkaar te zetten?

En nog een hele andere belangrijke vraag waar kan ik een EXPLODED view vinden van het blok(aangezien ik hem al gedeeltelijk gedemonteerd kreeg) vorige monteur had der geen zin meer in... Zodat ik alles wel goed inelkaar kan zetten.

En is het normaal dat de krukas zo makkelijk in het lager glijd van het cater?normaal moet dit toch wel redelijk moeizaam gaan is het niet?


Nou hopelijk kan ik over een x aantal weken een rijdende kart laten zien!!

m.v.g

Mark Jansen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 3:53 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
probeer het is bij een paar kartshops zoals prokarting holland of speedsportholland die handellen in die blokjes mischien kunnen zij je verder helpen

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David