Auteur |
Bericht |
RiTmod
|
Geplaatst: wo jun 18, 2014 9:05 am |
|
|
Hey, Ik ben nieuw in het kartwereldje en nu heb ik een aantal vragen waar ik mee zit. Ik heb samen met een vriend een kart gekocht als project voor de zomer. Ik heb zelf een aantal jaar aan brommers gesleuteld en wil eens iets anders. De kart wordt puur voor recreatie gebruikt. Nu is het zo dat ik niks van deze kart weet. De vorige eigenaar dacht alleen dat het een rotax motor is. Kan iemand mij meer over deze kart vertellen? Is het een goede kart, eventuele topsnelheid, welk blok ligt erop etc... Alles is welkom! Groeten Robbert
|
|
Omhoog |
|
|
petrolhead
|
Geplaatst: wo jun 18, 2014 10:54 am |
|
|