Auteur |
Bericht |
Vincent
|
Geplaatst: za maart 03, 2012 11:10 pm |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
Nou, echt een beginner ben ik niet, maar ik ben wel een 1,5 jaar inactief geweest. Ik ga volgende week weer voor het eerst karten en ik ben is benieuwd of ik iets vergeet (tja, dingen vergeten blijft menselijk). Dit is aldus mijn check-list tot nu toe! Aldus: "ik ga karten, en ik neem mee": -Kart; -Helm; -Overall + Ribtec; -(Hand)Schoenen; -Benzine + Olie; -Pitwagen; -Gereedschap; -Bandendrukmeter; -Diverse bougies en sproeiers; -Diverse tandwielen en kettingen; -Diverse smeermiddelen; -Diverse reinigingsmiddelen; -Set regenbanden; -Regenoverall; -Extra set banden; -Extra accu; -Tent + Zeil; Ik ben benieuwd of ik op de juiste weg ben, als ik iets vergeet: "Kopieer het lijstje en vul m aan "Groet, Vincent
_________________ Jungleboy no more
|
|
Omhoog |
|
|
golfje21
|
Geplaatst: zo maart 04, 2012 12:17 am |
|
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm Berichten: 353 Woonplaats: bemmel
|
is al eens een topic over gemaakt viewtopic.php?t=972
_________________ Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08
|
|
Omhoog |
|
|
Vincent
|
Geplaatst: zo maart 04, 2012 12:44 am |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
Stupid me! Ik kreeg m zonet niet gevonden David, Paulo? Gooi maar dicht!
_________________ Jungleboy no more
|
|
Omhoog |
|
|
golfje21
|
Geplaatst: zo maart 04, 2012 1:22 pm |
|
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm Berichten: 353 Woonplaats: bemmel
|
over gewoon verder gaan in dit topic.
ik ga karten en neem mee
benzine kart gereedschap Pitskar reserve onderdelen GELD bandenspannings meter benzine slang kart kleding (helm, schoenen, pak etc etc.) regen-aanpassingen (regenpak regen banden) Zeil.. (waarop. je aan je kart werkt ) Aanhangwagen om alles mee te nemen! GSM Monteur Auto Vrachtwagen Rondetijden map MASSEUSE.... echt wel.... mezelf (ook altijd handig) Pitspoes! supporters banden mengsmering (olie) (hierbij dan) Mijn vader de laptop Communicatie systeem Ducktape Kettingspray een goed humeur stoeltjeje en tentje en de kart licentie camera Klein pompje/ compresortje voor je banden.. een doos gebak voor de overwinning ketting reiniger ketting breker bandenpers bandenvet ventielen lagers Schoonmaak spullen extra set velgen alfano WD 40 spray koelbox (lekker, vooral met dit warme weer) NIET je moeder, die zegt altijd dat je veel te hard gaat Gereedschapskist voor je weet maar nooit
dit heb ik overgenomen uit de laaste post van het oude topic
_________________ Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08
|
|
Omhoog |
|
|
bronger
|
Geplaatst: zo maart 04, 2012 9:07 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
benzine kart gereedschap Pitskar reserve onderdelen GELD bandenspannings meter benzine slang kart kleding (helm, schoenen, pak etc etc.) regen-aanpassingen (regenpak regen banden) Zeil.. (waarop. je aan je kart werkt ) Aanhangwagen om alles mee te nemen! GSM Monteur Auto Vrachtwagen Rondetijden map MASSEUSE.... echt wel.... mezelf (ook altijd handig) Pitspoes! supporters banden mengsmering (olie) (hierbij dan) Mijn vader de laptop Communicatie systeem Ducktape Kettingspray een goed humeur stoeltjeje en tentje en de kart licentie camera Klein pompje/ compresortje voor je banden.. een doos gebak voor de overwinning ketting reiniger ketting breker bandenpers bandenvet ventielen lagers Schoonmaak spullen extra set velgen alfano WD 40 spray koelbox (lekker, vooral met dit warme weer) NIET je moeder, die zegt altijd dat je veel te hard gaat Gereedschapskist voor je weet maar nooit extra onderbroek
|
|
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo maart 04, 2012 10:51 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Hahaha voor de broekschijter!
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: zo maart 04, 2012 11:07 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
,aggregaat, alfano uitleespen. 6 liter taksii
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
Quinie-97
|
Geplaatst: zo maart 04, 2012 11:36 pm |
|
|
Gezond verstand (altijd handig) Goed humeur Humor (niet dat ik zon goeie humor heb maarja) Het laatste nieuws over de kart/autosportwereld (als gespreks onderwerp)
_________________ 'Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.' 'Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn' Praga Racing Kart '13 - Rotax Max '10 ~ Driver for: JD-Racingparts
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: ma maart 05, 2012 3:16 pm |
|
|
Het laatste nieuws over de kart/autosportwereld (als gespreks onderwerp)
Mooie vrouwen gesprekken werken altijd beter!!:).
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
Quinie-97
|
Geplaatst: ma maart 05, 2012 5:34 pm |
|
|
hahahah ja dat is waar
_________________ 'Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.' 'Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn' Praga Racing Kart '13 - Rotax Max '10 ~ Driver for: JD-Racingparts
|
|
Omhoog |
|
|
Nodroz
|
Geplaatst: ma apr 15, 2013 5:56 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Dit topic lijkt me heel erg handig. Zou het geen leuk idee zijn om dit even de plaatsen in het "handige hoekje"? Lijkt me erg handig voor de beginneling zoals ik.
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
|
kwmracing.nl
|
Geplaatst: di apr 16, 2013 12:36 am |
|
Geregistreerd: ma dec 05, 2011 3:48 pm Berichten: 93 Woonplaats: Zoetermeer
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: wo apr 24, 2013 12:36 pm |
|
|
t-reps liggen er al miljoenen op de grond hahaha.
|
|
Omhoog |
|
|
Danny-RDR-racing
|
Geplaatst: wo apr 24, 2013 1:00 pm |
|
|
Je zou evt een kleine weerstation mee kunnen nemen. Dan kan je beetje bepalen welke sproeier je moet gebruiken. Ook kan je een leuk buurmeisje meenemen dat ga ik ook doen haha.
_________________ Tibi kart - Rotax max senior
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: wo apr 24, 2013 1:39 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|