Auteur |
Bericht |
bronger
|
Geplaatst: za jul 16, 2011 2:42 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: za jul 16, 2011 4:06 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
gewoon gas erop houden bij icc haha. goede banden scheelt ook een hoop. en voor de bocht remmen terug schakelen op toeren laten komen en meteen gas erop. dat is beetje gevoel dat je moet gaan creeren. op site van landsard staan de openingstijden. soms zijn er wel eens scooter races of iets of wedstrijden.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
willie
|
Geplaatst: za jul 16, 2011 5:44 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
Citaat: dus tips en tricks welkom!!! veel gas geven en niet remmen 
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
 |
gvdbrink
|
Geplaatst: za jul 16, 2011 5:51 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 11:00 am Berichten: 311 Woonplaats: Lunteren
|
 dat lukt ondertussen wel een beetje... goede bandjes heb ik ook denk ik, heb hg3'tjes die het naar mijn gevoel prima doen... Wil nog even een nieuw setje aanschaffen, hebben jullie daarvoor een suggestie? hg3 is uit de handel toch? Conditie is ook nog wel een aandachtspuntje, ben het na een kwartiertje knallen wel aardig zat (per stint)..
|
|
Omhoog |
|
 |
willie
|
Geplaatst: za jul 16, 2011 8:07 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
Vega blauw (nordam) is een goede recreatie band gaat lang mee en houd tot laatst toe grip Als je echt grip wil Vega wit is duur en in een middag op
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
 |
Spasta
|
Geplaatst: ma jul 18, 2011 12:53 pm |
|
Geregistreerd: do dec 02, 2010 1:01 pm Berichten: 404 Woonplaats: Lommel - België
|
Wanneer naar landsard bamacrew? Ik heb nu ook vakantie en weer eens zin om te rijden! Heb wel nog geen regenbanden/velgen, wat wel eens een probleem zou kunnen zijn gezien de weersomstandigheden de laatste dagen 
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: ma jul 18, 2011 4:53 pm |
|
|
volgende week dinsdag ofzo denk ik. ma/di/ of woensdag moet nog ff kijken. Net nieuwe zuiger in blokje dus eerste rondjes ff inrijde:(. maar vega nordam blauw is bij mij ook 2 dagen en op maar wel goeie grip.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
gvdbrink
|
Geplaatst: ma jul 18, 2011 5:32 pm |
|
|
Is er ook een echt alternatief voor de hg3'tjes, ik heb er natuurlijk nog geen verstand van maar voor mijn gevoel doen ze het goed. Weet iemand ook welke velgen ik het beste kan kopen, wil een setje nieuwe aanschaffen namelijk..
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: ma jul 18, 2011 6:04 pm |
|
|
Douglass velgjes:). wordt volgens mij meeste gebruiikt, Vega blauw nordam is wel redelijk vergelijkbaar met hg3 vind ik persoonlijk.
de maxiss slr zou opvolger moete zijn van hg3 maar vind maar n k PIEP T band.
|
|
Omhoog |
|
 |
gvdbrink
|
Geplaatst: ma jul 18, 2011 6:44 pm |
|
|
Past allemaal zo op de meenemers? of zit er nog verschil in de steek? Idd hoorde ik ook de maxiss slr maar zo te horen dus een minder fijne band 
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: di jul 19, 2011 10:46 am |
|
|
je hebt voor 3 steek en achter ook 3. dacht dat crg velgen wel anders zijn weet ik niet 100 % zeker.
|
|
Omhoog |
|
 |
gvdbrink
|
Geplaatst: ma aug 22, 2011 2:16 pm |
|
|
Nieuwe velgen/banden etc. voorlopig niet meer nodig, ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een MS RZF29 (2010) met een K9B special Hij staat nog bij jan maar ga hem binnenkort ophalen, had een heel verlanglijstje met dingen die ik nog wilde hebben op de oude kart en kwam samen met jan tot de conclusie dat ik hem beter kon verkopen en een nieuwe(re) aanschaffen.. Oude kart vorige week woensdag (volgens mij) op marktplaats gezet en gisteren zijn een paar franstalige belgen 300km komen rijden om hem op te halen Er zit ook een alfano pro + op (ledjes aan de zijkant maar niet boven), weet iemand of de handleiding van de pro+ LV hetzelfde is?
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: ma aug 22, 2011 4:27 pm |
|
|
volgens mij is die handleiding t zelfde. lijkt allemaal opmekaar.
|
|
Omhoog |
|
 |
Maarten.
|
Geplaatst: ma aug 22, 2011 4:43 pm |
|
|
Gefeliciteerd met je prachtige aankoop! Ik had je kart al zien staan op marktplaats.
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: ma aug 22, 2011 5:31 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Gefeliciteerd je hebt je kart wel heel erg snel verkocht!!!!!
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |