Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 16, 2008 8:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
haha ik wordt een beetje verkeerd begrepen merk ik.

Als de gene het expres doet, dan is die heus ook niet in voor een leuk praatje en laat staan een vergoeding van de kart.
hij zou je niet eens aankijken of willen spreken.
hij douwt je er niet zo maar uit......

Snappen jullie me nu beetje ????:P


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 16, 2008 8:54 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
en tuurlijk...
als ze tot praten toe zijn en het willen vergoeden ( spijt van hebbe ) tuurlijk dan is toch goed ?

maar snap je me reactie :P


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 16, 2008 10:07 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 13, 2007 10:59 pm
Berichten: 481
Woonplaats: geesbrug
ik had laatst 2 gevalletjes op de baan buiten mijn schuld om :

geval 1.....er waren 2 jongens die dachten dat ze alles waren op de baan, eerst iedereen in de kont beuken en later ik het slachtoffer ( steeds in de kont rammen) ik was zo pisted off! en ja hoor daar vliegen ze achterop me nichtje over de kart heen kart krom ,handen gekneusd bont en blauw alles hele lichaam x:( dik gedonder , die mensen ook nog kwaad op ons dat we niet konden rijden Pffffff :ddd ... maar verder alles goed afgelopen gelukkig :)

geval 2 (zelfde dag) 3 jongens op een 1 oude schakelkart oftwel de kart werd als een crossauto gebruikt op de baan.. hier uit de baan daar uit de baan daar schade rijden door ergens op te knallen en op de karts te knallen steeds :-({|= .. weet je wat het is ik kom voor de hobby en gezelligheid en de fun .

ik vind het gewoon jammer dat sommige mensen dat niks uitmaakt dat iemand zuinig is op zijn spullen en er flink voor spaart en dan alles laten kapot rijden door zulke jongens :(

als ze willen spelen met zon ding kunnen ze beter op een erf rondkarren en daar alles maar kapot rijden . de echte liefhebber komt voor het plezier niet om alles af te raggen toch ? :( kijk een ongelukje of schade kan gebeuren maar express iets kapot rijden heb ik een hekel aan zulke mensen.....

m.v.g Swiss

_________________
---Rotax Max Senior 125cc Mach-1 2003---

Rijd nooit harder dan je bescherm engel vliegen kan ;)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 16, 2008 10:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Swiss.

Helemaal mee eens..

Kijk ik rij ook voor mijn plezier en ben zeker erg zuinig op mijn spullen, maar zodra ik zie dat het echt express gedaan wordt, dan kun je beter maken dat je weg bent...... en daar laat ik het bij !

Een ongeluk kan altijd gebeuren, en als je ook niet per ongeluk aangereden wil worden, moet je nergens, nooit rijden en je kart thuis in de vitrine zetten... wordt ie niet vies ook.

Alleen ben ik van mening dat je met z'n allen er wat van moet zeggen en niet alleen diegene die aangereden is. Niemand (rijders) is blind, dus je kan al gauw genoeg zien of het express gaat, zonder dat men daar gewoon nergens om andermans spullen geeft.

L8ter

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 16, 2008 10:16 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 13, 2007 10:59 pm
Berichten: 481
Woonplaats: geesbrug
ze probeerden te driften en bleven gewoon niet uitkijken en later gewoon rammen ik was zo kwaad wou je niet wete .......... en dat ze familie aanrijden dat vind ik nog erger. dat ze later ook alles ontkennen B:B

_________________
---Rotax Max Senior 125cc Mach-1 2003---

Rijd nooit harder dan je bescherm engel vliegen kan ;)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 12:04 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
nou als zo'n knulletje als yard pex of jorrit pex ( 1 v/d 2 ) mij een oplazerus gaf zoals Ze bas lammers van de baan tikten weet ik nog niet hoe ik zou reageren. het liefst zou ik zien dat amateurs zoals pex en die crossers aas swiss het over had verbannen werden van de banen het liefst de totale sport maar zoveel zeggenschap heb ik niet.

maargoed het beste kan je ff de andere kant op kijken.. helaas!

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 9:24 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm
Berichten: 1965
Woonplaats: Drunen
Heren toch, we zijn toch allemaal beschaafde coureurs onder elkaar, en geen "hooligans" ?
Ik weet van mijzelf (is meerder malen gebleken helaas) dat ik een heel klein bijna onzichtbaar lontje heb, doch ongelukken op de baan probeer ik zoveel mogelijk te relativeren.
Ook met de competitie (Cadet en WF) heb ik wel eens een pak schade gehad door een ander, en leuk is dat natuurlijk niet, maar hey...... zolang mijn dochter niks mankeert is het met afrekenen allemaal op te lossen.
Jammer maar helaaas, wil je geen risico op schade door onvrijwillige uitstapjes of kamikaze piloten, ga dan dammen.
Vechten op of naast de baan is wat mij betreft absoluut uit den boze, en mag beloond worden met een hele lange ontzegging op de baan of intrekking van de licentie.

_________________
kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 12:27 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
wat Swiss 100cc iame Racer nou zegt bedoelde ik nou ook.
Maar kortom, het gebeurt eigenlijk nooit.

Dus waar hebben we het over.
en meestal wordt de gene gelijk aangesproken door mensen die het ook gezien hebben voordat jij de pits in kon lopen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 12:47 pm 

Geregistreerd: vr okt 24, 2008 12:37 pm
Berichten: 62
Woonplaats: Assen
2 jaar geleden een indoor bedrijfsrace gewonnen. Toen ik na de finish stil stond was nummer 4 het er niet mee eens en ramde vol achter op mij waardoor ik door de boarding vloog. In de pits wou ie mij een hand geven "sorry k had de verkeerde". Ik ben maar weggelopen zonder te reageren...

Gelukkig niets aan over gehouden, maar dit soort geintjes kunnen natuurlijk ernstig letsel veroorzaken!

_________________
"if parts aint breaking, it's not fast enough!"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 2:16 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Ik heb een soort gelijk vooral meegemaakt als Patrick1982.
Het baan personeel deelde de persoon in kwestie netjes mee dat hij richting huis kon gaan.

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 4:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
Knokken doe je maar in de boxschool of zo, dat is zooooooooo 2007....

Nee maar alle gekheid op een stokje, fysiekgeweld vind ik persoonlijk getuigen van simpelheid.

Het gebrek aan zelfbeheersing en overzicht in een situatie uit zich dan in geweld. Het lost niets op.

Daarintegen als je beheerst en met goede argumenten de veroorzaker benaderd, zul je minimaal een excuus krijgen. Meermaals heb ik meegemaakt dat zelfs de grootste idioot overgehaald wordt en nieuwe as voor het slachtoffer te kopen.

Het expres iemand van de baan, de banden in rammen komt niet meer voor, tenzij je al een vete met die persoon hebt staan. Schade door eigen incapabel rijden of door wild gedrag van anderen is vaak nog te overzien en is voor eigen rekening. Je kunt namelijk op een hele dag trainen ook wel even wachten tot de desbetreffende slingeraar van de baan is.

Beheersing is de key! Ow en tip, ook tijdens het rijden... Hoe meer rust en zelfbeheersing je hebt, hoe harder je gaat.

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 5:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am
Berichten: 636
Woonplaats: helmond
Citaat:
Beheersing is de key! Ow en tip, ook tijdens het rijden... Hoe meer rust en zelfbeheersing je hebt, hoe harder je gaat.


dus ik kan nog veeeeel harder :D

_________________
____________________________________________________________________________

ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 5:54 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am
Berichten: 529
Woonplaats: Woerden
Ik rij zelf dan redelijk vaak op Driebergen, en mij is het dus ook keertje overkomen dat degene voor me bocht zoveel slomer nam dan ik had gedacht, zat ik dus op zijn achterbumper :S gelukkig kwam ik er nog af, gelijk pitstraat ingereden excuses aangeboden en beetje uitgelegd hoe het voor mij overkwam. Niks aan de hand nog ff gekeken of de boel nog heel was en daarna gezellig middagje er nog van kunnen maken.
Mijn mening is met praten kom je er beter uit dan met vechten ;)

_________________
MS kart - RK1
Trulli Kart - Honda 390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 7:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
Ik heb tijdens verschillende NK's wel de neiging gehad :lol:

maar je schiet er nix mee op dus waarom zou je het doen

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 8:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
eigenlijk wel een beetje een 'rot' topic.
Het ligt weldegelijk aan de situatie waar je in verkeerd dat zie je wel.
En in de meeste situatie's ga je niet op knokken af. Maar bij de kartsport is het ook ( bijna ) allemaal vriendelijk;)

Daar integen hoor ik wel eens verhalen hoe het bij de cross wereld gaat.;)
Das hele andere koek.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David