Auteur |
Bericht |
Roger
|
Geplaatst: di sep 11, 2007 2:30 pm |
|
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 1:39 pm Berichten: 216 Woonplaats: @nl
|
ja maar hij schrijft er bij [ De motor is bij Ben de pauw gereviezeerd en nog niet op de baan geweest.
<b>Ik heb hem niet laten verzegelen!!!</b> omdat hij puur voor rekreatie is en ook daarop afgesteld is
En daardoor ook sneller is.
De motor heeft een heel jaar niet gedraait (dus nog nieuw? )
_________________
|
|
Omhoog |
|
|
crg rr
|
Geplaatst: di sep 11, 2007 5:16 pm |
|
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 1:31 pm Berichten: 165
|
je kan beter nog even rondkijken denk wel dat je niet de goedkoopste kart moet nemen maar de duurste hoeft nou ook weer niet
want soms is goedkoop duurkoop
trouwens wat is je budget voor de kart alleen dan naast de andere spullen want als ik dan iets zie dan kan ik het even laten weten
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: di sep 11, 2007 9:36 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
De motor niet laten verzegelen omdat je recreatief rijd is Bullshit....
Als je motor goed is dan wordt ie ook direct verzegeld, kost bij een revisie niets extra's.
En verzegeld rijd het recreatief ook heel erg goed, zoniet beter en in ieder geval betrouwbaarder...
Kan er over meepraten.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo sep 12, 2007 12:08 am |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ik overweeg soms mijn max niet meer te laten verzegelen.
Een onverzegelde kan best even goed of zelfs beter zijn dan een verzegelde.
Tis allemaal leuk en aardig zo'n zegel, maar in principe zegt het niet zo heel erg veel.
Een verzegeld blokje betekent:
-De vorige revisie is gedaan bij een erkende Rotax dealer
-Het blokje is conform regelement.
Dat zijn natuurlijk 2 dingen die op zich niet verkeerd zijn (hoewel ook sommige niet-Rotax dealers zo'n ding prima zouden kunnen reviseren), het probleem is echter dat het dus nauwelijks iets zegt over de staat van het blok.
Degene die het aantal draaiuren bijhoudt is namelijk niet de dealer maar de eigenaar/verkoper. Als er na de laatste revisie 200 uur met het blokje gereden is dan zal het ook met ID-card en zegel niet zo'n best blokje meer zijn.
Er zijn echter wel wat nadelen aan een onverzegeld blok, al is ie nog zo goed:
-Je mag niet deelnemen aan wedstrijden.
-Wil je toch deelnemen aan wedstrijden zal je het blokje dus moeten laten verzegelen, wat niet goedkoop is.
-Wil je hem ooit weer verkopen dan krijg je er wellicht een lagere prijs voor.
|
|
Omhoog |
|
|
Tim
|
Geplaatst: wo sep 12, 2007 7:40 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 07, 2007 6:17 pm Berichten: 15
|
Bedankt voor alle advies....
Budget tussen de 3500-4000 euro, alleen voor de kart zelf.
Zijn nu aan het kijken naar jullie links.
Je hoort het wel.
|
|
Omhoog |
|
|
Tim
|
Geplaatst: za okt 06, 2007 5:21 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 07, 2007 6:17 pm Berichten: 15
|
Jaaaa!!!
We hebben vandaag een kart gekocht bij GKS...(birel monza )
zondag gaan we hem ophalen en is de eerste rit =D
Iedereen bedankt voor al de tips en links !!
|
|
Omhoog |
|
|