Auteur |
Bericht |
petrolhead
|
Geplaatst: zo maart 15, 2015 2:27 pm |
|
|
Hoi, welkom! Zoals gezegd kan het boek van van der Spoel je al enorm helpen en een gesprekje met Dennis ook. Bij het chassis kan je kijken naar de algemeen indruk en die van de aangebouwde delen. Verveloze delen, een spoilerset met deuken en veel bandenzwart, een stoel vol met geboorde gaten, tape, onafgeknipte tie raps, een gerafeld stuur, lagers die niet geruisloos lopen of stuurkogels met speling oid zeggen tov een verzorgd exemplaar al zoveel van de behandeling van een kart. Let vooral op zaken die niet makkelijk vervangen kunnen worden zonder grote kosten te maken zoals de onderkant van de kart want chassis en stoel moeten natuurlijk niet bijna doorgeschaafd zijn. Maw een buis etc moeten zo rond als mogelijk zijn, niet gescheurd en weinig beschadigingen vertonen. Verzamel eerst zoveel mogelijk info, via de zoekfunctie is idd veel te vinden. Suc6!
|
|
Omhoog |
|
 |
marcc1989
|
Geplaatst: zo maart 15, 2015 3:41 pm |
|
|
Bedankt voor je reactie en tips! Ik ga morgen vroeg richting vd spoel om het boek tehalen heb ik wat leesvoer.
|
|
Omhoog |
|
 |
Mike d.
|
Geplaatst: zo maart 15, 2015 8:50 pm |
|
Geregistreerd: wo feb 25, 2015 1:45 pm Berichten: 41 Woonplaats: dead area
|
In een zekere zin hebben we garantie gekregen. Maar het geven van de garantie doet me meer dan de eventuele daadwerkelijke garantie. Iemand die garantie geeft staat achter z'n 'product' en dan rij je als koper met een goedgevoel van de koop weg en dat was voor ons wel een prioriteit.
Grt, Mike d.
_________________ short, fast & loud
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: di maart 17, 2015 8:57 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Het is ook maar net waarvoor je garantie krijgt.
|
|
Omhoog |
|
 |