Auteur |
Bericht |
Backlash
|
Geplaatst: ma aug 26, 2013 7:05 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Aan de nieuwe alfano's te zien vonden ze zelf ook dat de oude erg onoverzichtelijk waren
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
Bask
|
Geplaatst: ma aug 26, 2013 7:11 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Oh geen idee haha, die ken ik niet. Heb zelf het oude type, maar snap geen hol van het ding. Ben blij dat ik rpm en watertemp zie.
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
|
bjornschuddings
|
Geplaatst: ma aug 26, 2013 7:13 pm |
|
|
Ik snap niet waarom iedereen de mychron wil. Ik heb al met 2 karts gereden met 2 verschillende alfanos en heb er geen last van. Alles staat er netjes op en tja de instellingen is moeilijker maar eens hij goed staat moet er niks meer aan gebeuren
_________________ "if you have everything under control you're not moving fast enough"CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR CRG ROADREBEL 2012 - TM K9CFacebook.
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: ma aug 26, 2013 7:28 pm |
|
|
Als je een Mychron gewend ben wil je geen Alfano meer. Als je een Alfano gewend ben, moet je de Mychron maar eens proberen. Ik heb ze beide en de Alfano is gewoon een ruk ding vergeleken met die Mychron. De nieuwe Alfano ziet er daarin tegen wel goed uit... Ben benieuwd naar de bediening.
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: ma aug 26, 2013 8:06 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: Ik snap niet waarom iedereen de mychron wil. Ik heb al met 2 karts gereden met 2 verschillende alfanos en heb er geen last van. Alles staat er netjes op en tja de instellingen is moeilijker maar eens hij goed staat moet er niks meer aan gebeuren Al eens met een Mychron gereden dan?
|
|
Omhoog |
|
|
VWimpie
|
Geplaatst: ma aug 26, 2013 8:25 pm |
|
Geregistreerd: do dec 31, 2009 12:04 pm Berichten: 215 Woonplaats: Haarlem
|
Citaat: Laat hem gewoon recht staan wil niet elke keer met olie klooien.iemand nog ideen over laptimers. Dat hoeft dus niet... Als je hem op de voorkant zet kan de olie er in blijven Wat betreft een laptimer, het enige wat je nodig hebt voor een 390 zijn je ronde tijden en toeren kan makkelijk zijn voor je tandwiel keuze.
_________________ ´02 Tonykart, G390F
Turquoise Golf III GTI 16v ´95 R.I.P. Golf III GTI Edition ´94
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: di aug 27, 2013 7:03 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
ik reed met alfano astra, als je het ding snapt werkt het prima. mychron is beetje voor de noobs.. en een alfano voor de echte Nerds die het niet erg vinden eerst een handleiding van 900 pagina's te lezen. deze dan weg te gooien want je hebt er niks aan en het zelf maar uitzoeken hoe alles werkt.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: di aug 27, 2013 7:23 am |
|
|
noob of niet, ik koop zo'n ding voor het gemak en niet om er een studie van te maken
|
|
Omhoog |
|
|
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di aug 27, 2013 7:25 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Mychron voor noobs ja?
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: di aug 27, 2013 8:07 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
jaa jaa baas boven baas. het is gewoon wat je gewent bent. maar mychron is gewoon stuk makkelijker!! een klik en je beste tijden etc. bij alfano is t klikker de klik klik voordat je dat ziet.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di aug 27, 2013 8:20 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Moet je eens een Unipro pakken! Ik heb al met de 3 soorten gereden en als het gaat om snel alleen tijden bekijken op je display, staat Unipro toch wel bovenaan bij mij. Toch ga ik nu weer de overstap maken naar Mychron 4, omdat de rest van het team er ook mee zal gaan rijden. Dus bij deze Unipro 6003 in hele goede staat met alles erop en eraan te koop.
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: di aug 27, 2013 1:56 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
Heb er ook reeds allemaal mee gereden, mijn keuze: Mychron. Alfano kon ik niet mee weg, Unipro en Mychron vind ik gelijkaardig. Voor data analyse die we willen gebruiken is Mychron stukken beter en veel uitgebreider. Bij deze, Mychron of Unipro kopen
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
gewoon maarten
|
Geplaatst: di aug 27, 2013 2:42 pm |
|
|
Als je net begint, voldoet een goed gebruikte Alfano, voor circa 125 euro ben je klaar. Kun jij je toeren en rondetijden zien, meer heb je voorlopig niet nodig.
|
|
Omhoog |
|
|
bjornschuddings
|
Geplaatst: di aug 27, 2013 3:34 pm |
|
|
Citaat: toeren en rondetijden zi Temperatuur !!!
_________________ "if you have everything under control you're not moving fast enough"CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR CRG ROADREBEL 2012 - TM K9CFacebook.
|
|
Omhoog |
|
|
Bask
|
Geplaatst: di aug 27, 2013 5:11 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Bij een luchtgekoelde 4 takt? Waar wil je de sensor indraaien dan?
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
|