Ja dat dd2/ senior verhaal ben ik denk ik al uit, denk dat ik toch voor een senior ga, niet te duur, makelijker te verkopen mocht het mij toch niet bevallen. Dd2 of nog liever een schakel komt daarna wel. @tomba408: ja ik vind het ook moeilijk om te stoppen met crossen, heb hem afgelopen week nog ff aangetrapt en een paar rondjes gereden op ons privébaantje. Had sinds de blessure in september niet meer gereden. Kan het niet laten

. Vind het moeilijk, het lieftst kocht ik een kart voor erbij, maarja het budget laat dat op dit moment niet toe. Motor staat zowiezo al 2 maanden te koop, nog niet eens 1 reactie. Zolang deze niet verkocht word ga ik ook nog niks anders kopen. Dat verhaal over het eruit duwen, tja sommige mensen hebben volgenmij een probleem met zichzelf, kan daar met mij hoofd ook niet bij. Op de crossbaan in genk ben ik ook al eens een slachtoffer geweest van een snellere rijder, resultaat: een paar ribben en het sleutelbeen gebroken. Ben vaker in genk geweest crossen maar heb die dingen alleen maar daar meegemaakt. Het zijn meestal van die jongens die wel redelijk gas kunnen geven, maar niet met de (sub)top mee kunnen. En dan maar als een gek tussen de amateurijders gaan rijden, en nergens naar kijken.