Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 47 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 1:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 09, 2010 8:51 pm
Berichten: 1071
Woonplaats: Alphen Noord-Brabant
Heb ook een boze pb gekregen en hij zal dit wel mee lezen maar informeren staat toch gewoon vrij.
Je hebt er niks als je een blok hebt gekocht wat je niet bevalt.

_________________
Crg badboy 2009 - Rotax max senior


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 2:31 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am
Berichten: 1160
Woonplaats: Son en Breugel
Apart verhaal, als hij jou een PB kan sturen Joost dan kan hij toch ook hier een bericht neer zetten met wat er met het blok is gebeurt/gedaan?

_________________
DR J97 2013 + Rotax max 2013
Birel S5 2013 + Tm K9C special
Exprit 2012 + Rotax Max 2010


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 2:38 pm 

Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm
Berichten: 836
Netjes dat je eea gemeld hebt. Lijkt me idd een cleane discussie die een serieuze afweging herbergt.
Het blijft een stukje techniek maar de advertentie en eerlijk antwoord op je vragen moeten een goed beeld kunnen geven hoe passend de aankoop voor je is.
De verkoper is alleen maar gebaat bij begrip om tot een verkoop te komen, een nette klant voor een product is m.i. altijd koning.


Laatst bijgewerkt door petrolhead op wo dec 19, 2012 2:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 2:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am
Berichten: 1160
Woonplaats: Son en Breugel
ja zal je denken, maar misschien geeft hij zijn kant van het verhaal hier nog. Waarom hij zo reageert...

_________________
DR J97 2013 + Rotax max 2013
Birel S5 2013 + Tm K9C special
Exprit 2012 + Rotax Max 2010


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 2:46 pm 

Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm
Berichten: 836
Lijkt me sterk maar dat zou eea wel kunnen verduidelijken, zo roept het -terecht- vraagtekens op.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 3:45 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm
Berichten: 1130
Woonplaats: Torhout
je hebt me ook een mailtje gestuurd voor een blok, heb je ook gezegd dat ik voor zo'n bedrag geen motor kan leveren daar mijn blokken minimum van 2011 zijn en in goede staat, met id en verzegeling.

Over het blok dat je hebt getoond, en dit mag de verkoper ook gewoon lezen, de prijs is te hoog. Je vindt blokken van 2007 ofzo voor 1000euro die goed zijn, met nieuwe type koppeling (kost 275 euro dacht ik?) zilveren radiator, nieuwe type luchtfilter, nieuwe type powervalve,....

Geloof me , dat blok gaat je op lange termijn meer dan 1000 euro kosten.

_________________
Webshop Vici Motorsports!
Facebook Vici Motorsports Like!
Verdeler van:
FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 5:21 pm 

Geregistreerd: di nov 22, 2011 5:51 pm
Berichten: 224
ja jou heb ik idd ook gemaild :D en als hij dit meeleest wil ik dat hij weet dat het mijn bedoeling helemaal niet is om iemand kwaad te krijgen of zwart te maken.. ik wil gewoon een eerlijke deal en ben nog geinteresseert in het blok voor de juiste prijs. nu heb ik ook nog contact met een andere verkoper maar durf ni goed hierop informeren na dit...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 5:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 10, 2012 4:37 pm
Berichten: 1754
Citaat:
maar durf ni goed hierop informeren na dit...

Op wat slaat dit nou ? De koper moet niet boos zijn maar blij. Jij informeert over zijn blok dus doe ben je een mogelijke koper !

_________________
"if you have everything under control you're not moving fast enough"

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C


Afbeelding
Facebook.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 5:56 pm 

Geregistreerd: wo nov 10, 2010 11:11 pm
Berichten: 275
Gewoon lak aan hebben. Ik heb ook een keer mailtjes rond gestuurd toen ik een Gopro wilde kopen dat mensen een half jaar oude gopro aanboden 10 euro onder de nieuwprijs. Heb hun gemaild dat deze prijzen voor mijn gevoel aan de hoge kant waren, omdat de nieuwe slechts 10 euro duurder was.

De ene reactie is waar bemoei je je jezelf mee. Ik heb hem voor een veel duurdere prijs gekocht. De ander reageerd met ik heb mijn vraagprijs aangepast ik was er niet van op de hoogte.

Mensen mogen zelf kiezen of ze hun toetsenbord op vreten, maar vragen staan vrij en ieders mening ook. Motoren zijn ook wel lastig met prijs gezien revisie voor iedereen wat anders betekend lijkt het soms en als je hoofdprijs wil krijgen dan moet je wachten op iemand die toe hapt. Als mensen dan zeggen dat het te hoog is stoor je je hier toch niet aan? Er is nog een ander topic waar ook discussie is over de prijs van een motor, maar daar word netjes verdediging getypt. Ieder zijn keus.

Dus kom maar op met je nieuwe vragen hoor! Op internet kun je toch niet iedereen te vriend houden ;)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 7:38 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 19, 2009 6:00 pm
Berichten: 848
Woonplaats: denderhoutem (belgië)
oeps... excuses :P

_________________
Afbeelding

Gillard Daytona (FBS) - Rotax Max Snr - nr: 35
Gillard T-rex - nr: 35


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 7:40 pm 

Geregistreerd: di nov 22, 2011 5:51 pm
Berichten: 224
http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... egeld.html
ok eigenlijk wel.. deze dus, van 2004 met oud model koppeling en luchtfilter. nieuwer model radiator en verzegeld door tks (vorige eigenaar) voor 600 kan ik hem ophalen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 9:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 09, 2010 8:51 pm
Berichten: 1071
Woonplaats: Alphen Noord-Brabant
Weet je wat de revisie inhoud?
Ik denk een kleine maar dat zou je even moeten vragen.

_________________
Crg badboy 2009 - Rotax max senior


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 9:32 pm 

Geregistreerd: di nov 22, 2011 5:51 pm
Berichten: 224
ja dat weet hij niet juist.. 600 is in dit geval denk ik op het randje.. kga nog wat onderhandelen als het nog gaat..


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 10:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm
Berichten: 1223
Woonplaats: Terborg
Ik lees al n tijdje mee maar dat verzegeling en oud type of nieuw type of niet ge-blablabla... jezus... Ben je hobby rijder? Gewoon lekker gaan rijden. Dan maakt het toch geen donder uit wat voor een spullen je hebt. Oud lucht filter? Nou en, die werkt ook. Andere cilinder? Ik denk dat je die laatste tiende er toch niet uit hoeft te persen. Oude koppeling? Mooi! Al die oude koppelingen kun je gebruikt kopen voor een habbekrats, goedkoper kun je em niet vervangen als ie stuk is. Verzeling? Tuurlijk niet! Als je et niet vertrouwd schroef je dat ding open en kijk je er in. Liefde, das het enige wat je blok dan nodig heeft.

Wil je voor dat geld trouwens een eerlijk blok dat gereviseerd is met bon aantoonbaar en ook nog eens met n heel smoesje aan reserve delen, zodat er nog es wat stuk mag gaan zonder extra kosten... Kijk dan hier eens: viewtopic.php?f=10&t=10428

Ook deze heeft gewoon liefde nodig! En geen gekloot met sproeiertjes ;)

_________________
ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2012 11:08 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do okt 20, 2011 7:47 pm
Berichten: 611
Woonplaats: Belgie
Helemaal gelijk deksel!

_________________
http://kartinfo.webs.com/
Birel 2008 - Gx390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 47 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David