Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 11:20 am 

Hou er rekening mee dat je, afhankelijk van welke baan je gaat betreden, de kart moet voorzien van een gekeurde einddemper, gekeurd luchtfilter en een brede achterbumper

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 08, 2012 9:15 am 

Maar dan vind ik 500,- euro een schappelijk bedrag, Denk ongeveer dat je toch rond de 1000,- euro komt te zitten.

aanschaf 500,-
demper 150,- euro
luchtfilter 50,- euro
remmenrevisie 100,- euro (maximaal)
achterbumper 100,- euro (inclusief bevestigingsmateriaal)
Blok laten controleren of de keeringen niet zijn uitgehard of pakkingen van de caburateur vervangen,bandjes zullen wel knetterhard zijn na zo'n lange tijd.

Succes maar dit soort karts moeten wel meer op de baan zijn vind ik, prachtig spul roterende icc's!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo nov 25, 2012 10:31 pm 

Hoi! Kartforum pas ontdekt en m'n 2e post, leuk forum zeg!
Het is inmiddels al weer enige tijd terug dat je gepost hebt en ik ben eigenlijk best benieuwd of en hoe het verder gelopen is.
Waarom? Grote aantallen zullen er bepaald niet van verkocht zijn, hoogstens een paar in NL!, maar ik heb zelf ook exact zo'n "bommetje" (zo noemden ze destijds bij de kartzaak B&B dit kanon en het dekt eigenlijk het best de lading; PIEW :!:
Door recente aandacht voor m'n Histokart hebben we kort na bezoek van wat kartbanen een babykart voor onze dochter gekocht.
Da's nu hoofdzaak. Maar....met het spul van paps (zo'n Mach1 mt roterende dus, alleen zilverkleurige plasticset, normaal geschakeld en motorisch licht gekieteld) en mams (125cc MS met TM schakel cross) nog in de schuur begint het wel enorm te kriebelen.
Lastig wel dat er nogal wat regelgeving in die tijd veranderd is en jammer dat daar kosten aan verbonden zijn maar ja, die 500 euro voor jou is peanuts als je beseft wat het spul nw gekost heeft (au, dat was pas afschrijven, hoeven we ons nu gelukkig geen zorgen meer over te maken :wink: ), zeker in die frisse staat. Als ik je kans had wist ik het wel, die kart kost zo minder dan wat ik aan de mijne moet besteden om 'm weer zo goed te krijgen.
Natuurlijk komt er dus nog wat geld en tijd bij maar nog steeds blijft ie leuk geprijsd zo.
Ook ik reed deze ICC destijds samen met een maat recreatief en dat gaat. Bovendien nooit spijt gehad van de aanschaf.
Natuurlijk is er meer en anders te koop en is er progressie in de kartwereld geweest (al valt dat me van wat ik tegenkom wat tegen) maar deze kart is vrij rechttoe rechtaan af te stellen, te onderhouden en te rijden, als je ermee kan rijden dan zijn er voor de prestaties en beleving zijn weinig superlatieven.
Ben benieuwd....

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma nov 26, 2012 12:24 pm 

500 euro kun je er geen bult op vallen toch.

hooguit je remcups vervangen, en miss een membraam in je brandstof pomp.
en een elto demper dien je aan te schaffen voor cirquit en een gekeurde filter.

stel dat je voor alles 400 euro kwijt bent. heb je voor 900 euro een kart;) lijkt me toch nog steeds goedkoop en je weet dan zeker dat het 100% in orde is.

je koopt hem van een vertrouwd persoon!!.
je kent de geschiedenis van de kart ik zou voor die 500 euro gewoon enorme lol gaan hebben:).

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr dec 07, 2012 11:16 am 

Rdw-88 ergens van afgeschrokken :roll: ? Zag er toch veelbelovend uit allemaal :P !

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 13, 2014 10:22 am 

Jammer dat ie niet meer gereageerd heeft.
Denk dat dít Rdw avontuur uiteindelijk nergens op uitgelopen is, volgens mij kwam de kart vorige week voorbij op MP. (inmiddels al weer weg :roll: )
Weet iemand of Rdw-88 nog met een andere kart oid aan de slag gegaan is?

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2