Hoi! Kartforum pas ontdekt en m'n 2e post, leuk forum zeg!
Het is inmiddels al weer enige tijd terug dat je gepost hebt en ik ben eigenlijk best benieuwd of en hoe het verder gelopen is.
Waarom? Grote aantallen zullen er bepaald niet van verkocht zijn, hoogstens een paar in NL!, maar ik heb zelf ook exact zo'n "bommetje" (zo noemden ze destijds bij de kartzaak B&B dit kanon en het dekt eigenlijk het best de lading; PIEW
Door recente aandacht voor m'n Histokart hebben we kort na bezoek van wat kartbanen een babykart voor onze dochter gekocht.
Da's nu hoofdzaak. Maar....met het spul van paps (zo'n Mach1 mt roterende dus, alleen zilverkleurige plasticset, normaal geschakeld en motorisch licht gekieteld) en mams (125cc MS met TM schakel cross) nog in de schuur begint het wel enorm te kriebelen.
Lastig wel dat er nogal wat regelgeving in die tijd veranderd is en jammer dat daar kosten aan verbonden zijn maar ja, die 500 euro voor jou is peanuts als je beseft wat het spul nw gekost heeft (au, dat was pas afschrijven, hoeven we ons nu gelukkig geen zorgen meer over te maken

), zeker in die frisse staat. Als ik je kans had wist ik het wel, die kart kost zo minder dan wat ik aan de mijne moet besteden om 'm weer zo goed te krijgen.
Natuurlijk komt er dus nog wat geld en tijd bij maar nog steeds blijft ie leuk geprijsd zo.
Ook ik reed deze ICC destijds samen met een maat recreatief en dat gaat. Bovendien nooit spijt gehad van de aanschaf.
Natuurlijk is er meer en anders te koop en is er progressie in de kartwereld geweest (al valt dat me van wat ik tegenkom wat tegen) maar deze kart is vrij rechttoe rechtaan af te stellen, te onderhouden en te rijden, als je ermee kan rijden dan zijn er voor de prestaties en beleving zijn weinig superlatieven.
Ben benieuwd....