Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2007 11:23 pm 

Geregistreerd: ma maart 12, 2007 10:39 pm
Berichten: 4
Woonplaats: haarlem
hallo ik had al eerder een vraag over de kleppen van mijn honda gx 200 motertje gesteld ik heb er nu een nieuwe klepstoter ingezet en een neiuwe tuimelaar ik heb de kleppen afgesteld door de zuiger in het bovenste dooie punt te zetten en dan allebij de kleppen dicht en dan heb ik bij de inlaat klep 0.15 mm speling gehouden en bij de uitlaat klep 0.20 mm speling ik had van iemand van het forum hier zoon owners manual gekregen en daar stond in dat aan de boven kant van je trekstarter een gaatje zou moeten zitten en dat die dan overeen zou moeten komen met een puntje op je vliegwiel maar daar zit er bij mij dus niet op en ik heb ook niet gekeken of mijn krukas nog goed overeen kwam met de nokkenas( en aangezien dit de eerste keer is dat ik dit doe weet ik niet of ik dit goed heb gedaan) maar alles leek goed te draaien en het blokkie start ook gewoon en maakt ook geen rare geluiden geen getik ofzo en hij start en loopt goed maar als ik rij kom ik niet boven de 55 km per uur uit en dan maakt hij nogal veel toeren (die snelheid is wel raar voor een 200 cc)

weten julie mischien wat het probleem kan zijn van de lage snelheid en de overtoeren

en als ik rij en ik minder vaart dan remt hij een beetje af op zijn blok en dan knalt hij wel is een beetje klopt dat?

en weten julie of ik de kleppen goed heb afgesteld

bedankt alvast groeten roeland


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 14, 2007 11:09 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
knallen is normaal, kleppen staan ruim maar dat mag wel zo. Je snelheid kan ook te maken hebben met je tandwieloverbrenging. Heb je een toerental meter? je mag volgens mij rond de 5600 toeren maken. Probeer anders een kleiner achtertandwiel.

Succes

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 14, 2007 2:12 pm 

Geregistreerd: vr feb 23, 2007 4:55 pm
Berichten: 1
nix aant handje :D


Laatst bijgewerkt door siegerdehaan89 op do maart 29, 2007 6:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 14, 2007 8:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
iets boven de vlotterkamer zit een kruiskopschroefje porbeer daar een saan te draaien moet je zelf maar ff kijken welke kant op dat kan een probleem zijn

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David