Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Trainen/ circuit rijden
BerichtGeplaatst: zo dec 03, 2006 2:11 pm 

Geregistreerd: do nov 30, 2006 7:23 pm
Berichten: 1
Woonplaats: Amersfoort
Hallo iedereen,

Na vorige week weer eens gekart te hebben in Huizen is het race-virus weer in mijn bloed gekomen. Ook mijn vriendin vond t donders leuk en wilt dat ook vaker gaan doen. Nu kijk ik op het forum rond en er is veel infomate vinden over (beginner-)karts... oa ook op www.skeurijzer.tk

Wat ik eigenlijk niet goed vinden kan zijn de circuits. Nou zie ik wel dat je op bepaalde circuits kan rijden met een eigen kart (www.kartpagina.nl). Hier en daar heb ik ook wat prijzen gezien, maar hoe doe je dat nou..
Loop je gewoon bij het circuit naar binnen en zeg je dat je met je eigen kart de hele dag wilt gaan rondknallen of moet je een afspraak maken ofzo. En in het geval dat je een hele dag daar rond kan rijden, neem ik aan dat er ook nog een lading anderen op het circuitje zijn? En worden er dan sessies gereden (die dus door baancommisarissen oid worden afgevlagd) of kan je gewoon achter elkaar door rijden?
Is er ook op ieder circuit zo'n lus in het wegdek aanwezig waardoor je eigen meetaparatuur registreren kan wanneer je een rondje hebt afgelegd?

Zijn er naast de outdoor banen ook indoor banen waar je met je eigen kart kan rondrijden?

Hoop vragen voor een 1e post. Ik hoop dat jullie ze voor me kunnen beantwoorden.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 03, 2006 2:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
voor eigen karts zijn op bijna alle uotdoor banen toegestaan je moet dan wel wat baan huur betalen
en dan kun je een hele dag rond knorren

maar op sommige banen zoals drie bergen mogen geen 2 takt karts komen
maar op strijnen mogen weer geen 4 takt's komen

als je dan gat rijden met je kart
bel dan van te voren even of jou type daar is toegestaan
en of de baan niet bezet is het kan zijn dan de baan is afgehuurt door een bedrijf of een grote organisatie zoals de chrono of knaf

en op alle circuit's zijn 1 of meerdere lussen aanwezig zodat je je tijden op je alfano kunt zien

en op binnenbanen mag je bijna nooit rijden met je eigenkart

voor zover ik weet is er op grootenbroek en op maarsen wat te regelen

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 03, 2006 3:17 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
op berghem en als het druk is op de landsard word er gesplitst gereden om het uur wordt er dan een mini kwartier gereden hier kunnen dan de mini's en de huur karts rijden de rest rijd door elkaar snelhied verschillen zijn niet ontzetend groot op een paar uitzonderingen na


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David