Auteur |
Bericht |
MaxKosmos
|
Geplaatst: vr okt 17, 2014 4:51 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 05, 2014 11:21 am Berichten: 10 Woonplaats: Waalwijk, Noord-Brabant
|
Even voor de duidelijkheid, als ik met deze kart in deze exacte staat naar strijen ga mag ik zeker weten de baan op?
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: vr okt 17, 2014 5:02 pm |
|
|
Pieta de Ruiter
Postbus 5845
3290 AC Strijen
Email:secretariaat@kartbaanstrijen.nl
Telefoonnummer: 0653541527
Altijd even bellen voor de zekerheid
|
|
kartje
|
Geplaatst: vr okt 17, 2014 6:14 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Welke uitlaat heb je er nu op en luchtfilter?????????
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
petrolhead
|
Geplaatst: vr okt 17, 2014 6:48 pm |
|
|
Idd zal dit van je gemonteerde luchtfilter, uitlaat en achterbumper afhangen. Dus; goedgekeurd luchtfilter, nademper (kleine Elto) of originele Promo 95 demper en een bumper die de achterwielen afdekt. Even stukje investeren om dan te genieten maar dat geldt voor iedereen en overal (mits nog niet op voorhand uitgesloten). De nademper is beschreven in het clubreglement als verplicht voor alle karts boven 60cc. Natuurlijk alles ter beoordeling van baanbeheerder Dick de Ruiter (echtgenoot van Pieta). Goed is goed maar op de foto is onvoldoende. Wilde je het dit weekend eens op Strijen proberen dan?
|
|
Omhoog |
|
|
Jomito
|
Geplaatst: za okt 18, 2014 1:49 pm |
|
Geregistreerd: di aug 06, 2013 4:16 pm Berichten: 890 Woonplaats: Nuland
|
Achterbumper is goed,van wat ik op de foto kan zien
|
|
Omhoog |
|
|
MaxKosmos
|
Geplaatst: zo okt 19, 2014 3:44 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 05, 2014 11:21 am Berichten: 10 Woonplaats: Waalwijk, Noord-Brabant
|
Bedankt voor de info, ik heb deze week vrij dus ik ga er zeker tijd in steken en eventueel de baan op
|
|
Omhoog |
|
|
petrolhead
|
Geplaatst: ma okt 20, 2014 9:23 pm |
|
|
Jammer dat die dikke pot op MP weg is want die dempen toch wel echt geweldig. Gister reed er ivm de binnenkort te houden monteurace een onvervalste Promo 95 op Strijen die lekker vlot rond ging en toch verreweg de stilste kart op de baan was. ( ) Heel jammer dat desondanks dat Kartcentrum Lelystad de volgende Nederlandse baan in successie is die deze motor op de ban-lijst heeft geplaatst, onbegrijpelijk! Gelukkig woon je relatief dicht bij Strijen!
|
|
Omhoog |
|
|
petrolhead
|
Geplaatst: za okt 25, 2014 7:25 pm |
|
|
Hé Max! Het was net voor het vallen van de laatste vlag vandaag maar ik zag op Strijen dat je met wat assistentie op de valreep je kart goed lopend hebt gekregen en met al je lengte een passende zit hebt gevonden in je echt leuke kart, ook dat je de smaak meteen aardig te pakken hebt. Die andere Promo was tussen al dat schakelgeweld vandaag ook weer lekker aan het boenderen (zelfde pot, wel wat minder geluid ), heb je vast gezien. Leuke baan daar toch? En je mag er rijden! Enjoy !
|
|
Omhoog |
|
|
MaxKosmos
|
Geplaatst: zo okt 26, 2014 5:47 pm |
|
|
Ja, in het begin ff tobben omdat we hem niet goed afgesteld kregen, toen had ene vriendelijke Paul ons geholpen en bleek er een compleet verkeerd onderdeel in de carburateur te zitten. (nalatigheid van de vorige eigenaar neem ik aan). maar toen hij eenmaal afgesteld was, liep hij goed en had ik nog ongeveer 20 min haha. En de smaak had ik inderdaad redelijk snel te pakken . Ik ben zeer tevreden over de baan en volgend jaar zullen wij daar waarschijnlijk ook een lidmaatschap afsluiten. ps. ik had blijkbaar nog zo'n dikke pot liggen, ik was alweer vergeten dat ik die erbij had gekocht totdat ik hem tussen al die rotzooi tegen kwam. Dus die hadden we er 's ochtends snel opgezet, (moest een nieuwe steun voor worden gefabriceerd en er moest ook nog een kettingbeschermer op) vandaar dat we zo laat bij de baan waren. Maar al met al, een zeer geslaagde 1e keer! Gr. Max
|
|
Omhoog |
|
|
petrolhead
|
Geplaatst: di okt 28, 2014 9:31 am |
|
|
Hé, dat klinkt allemaal super positief Max . Leuke support trouwens, denk dat je je draai en plekje al gevonden hebt. Tot ziens in Strijen!
|
|
Omhoog |
|
|
Jomito
|
Geplaatst: di okt 28, 2014 7:32 pm |
|
Geregistreerd: di aug 06, 2013 4:16 pm Berichten: 890 Woonplaats: Nuland
|
Heij max Zo zie je dat het toch goed komt,veel plezier gewenst Met het kartvirus
|
|
Omhoog |
|
|