Auteur |
Bericht |
markG
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 11:15 am |
|
Geregistreerd: do apr 14, 2005 12:50 pm Berichten: 108 Woonplaats: asten
|
ik heb voor het eerst mijn ribben ECHT gekneusd !!
twee weken geleden achter teveel grip gehad in veldhoven, je kent het wel, stuiterende kart, te lui om er iets aan te doen op dat moment....
harde leerschool zo, zelfs diep ademhalen doet al zeer en het is nu twee weken geleden zeg)ik baal als een stekker, het is veel te mooi weer nu
heb nu besloten om maar een custom made ribprotector te gaan maken. (die rechte kant en klaar dingen zitten voor geen meter)
Daar heb ik voor nodig: twee componenten PU Schuim om een mal te maken. is er iemand die weet waar dat spul te krijgen is?
Als ik dan de mal heb van mijn ribbenkast, kan ik het met glasfibermatjes en kunsthars gaan vormen. Heb er nu toch tijd zat voor, de komende 6-8 weken hoef ik er niet aan te denken om uberhaupt in een kartstoeltje te gaan zitten.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 11:56 am |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
markG,
Je kan het ook met purschuim doen die ze in de bouw gebruiken.
(te koop bij: Gamma, Praxis, Karwei, Formido)
in een vuilniszak spuiten, in je stoel leggen, direct er in gaan zitten
en wachten (15 min.) totdat het hard wordt, zit het gelijk gegoten en
daarna kan je de vuilniszak er vanaf scheuren en naar je eigen smaak
verder afmaken en in je stoel bevestiggen.
Suc6
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
kege
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 12:02 pm |
|
Geregistreerd: wo mei 04, 2005 2:50 pm Berichten: 236 Woonplaats: sint maria lierde
|
dat schuim wordt toch ook hard als steen? is dat dan ook niet pijnlijk of is het juist omdat je vaster zit en minder beweegt?
_________________ Karten is een besmettelijke ziekte in de positieve zin
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 12:09 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Vooral dat laatste is zeer belangrijk.....
weet je hoe hard je stoeltje is..........
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
kege
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 12:15 pm |
|
Geregistreerd: wo mei 04, 2005 2:50 pm Berichten: 236 Woonplaats: sint maria lierde
|
ja kheb ondanks een ribprotector ook nog wat last van vrijdag
_________________ Karten is een besmettelijke ziekte in de positieve zin
|
|
Omhoog |
|
|
peter
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 2:58 pm |
|
Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm Berichten: 1359 Woonplaats: Fijnaart
|
ik ben ook een beetje aan het rond kijken
ik heb altijd blauwe plekken
ook heb ik twee mega bulten op mijn rug
en dan ook precies op mijn ruggegraat
en zoals paulo al zei doet purschuim het werk
_________________ Driften kost tijd , het is alleen zo leuk
|
|
Omhoog |
|
|
The Iceman
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 6:30 pm |
|
Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:53 pm Berichten: 696 Woonplaats: Burgum
|
dat heb ik ook altijd Peter maar dan vooral nadat ik in een bekleed stoeltje heb gereden
_________________ Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!
|
|
Omhoog |
|
|
x-treme
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 7:10 pm |
|
|
Heeft niemand ervaring met die bodyprotectors? Bijvoorbeeld van mir krijg je die. Werkt dat niet beter dan een gewone ribbenbeschermer??
Ik ben namelijk ook van plan om iets aan te schaffen maar weet dus nog niet precies wat.
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 7:17 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
je hebt ook nog ribtech , geloof van het merk Tillet. Ik zelf gebruik er geen, komt natuurlijk omdat ik zeer getraind en gespierd ben. , maar ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad, wel van mijn rechter elleboog, af en toe stuitert m'n kartje een beetje in een bochtje en dan ram ik er precies mee tegen de cilinderkop, 1 keer is niet erg maar na 3 of 4 keer begint het toch wat te irriteren, ik ga deze week ff zo'n elleboogbeschermer halen.
Greetz Fart
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
x-treme
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 7:19 pm |
|
|
Ja inderdaad die had ik ook gezien maar die is wel erg duur he maargoed dat ding ziet er wel erg goed uit, volgens mij rijd dat echt comfortabel.
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 7:20 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
kijk eens op www.marktplaats.nl zou ik zeggen!!
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
mats
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 7:24 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
Paulo27 schreef: markG,
Je kan het ook met purschuim doen die ze in de bouw gebruiken. (te koop bij: Gamma, Praxis, Karwei, Formido) in een vuilniszak spuiten, in je stoel leggen, direct er in gaan zitten en wachten (15 min.) totdat het hard wordt, zit het gelijk gegoten en daarna kan je de vuilniszak er vanaf scheuren en naar je eigen smaak verder afmaken en in je stoel bevestiggen.
Suc6
PUR schuim is polyurethaan schuim, alleen afgekort:P
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
|
mats
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 7:25 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
x-treme schreef: Heeft niemand ervaring met die bodyprotectors? Bijvoorbeeld van mir krijg je die. Werkt dat niet beter dan een gewone ribbenbeschermer?? Ik ben namelijk ook van plan om iets aan te schaffen maar weet dus nog niet precies wat.
ik heb er 1 van levior, is een hesje zeg maar, bevalt goed, zit lekker,
ook heb ik knie protectors om omdat ik altijd tegen mn tank zit te rammen met m`n knieen,
ik heb niet die dure van sparco ofzo, maar gewoon van de sportwinkel van die handbal dingen scheelt 40 euro ofzo
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 7:25 pm |
|
|
Hahahahha ik wou het al niet zeggen, maar paulo27 geeft wel aan waar je het kunt kopen.
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo mei 29, 2005 7:28 pm |
|
|
Ik zit ff te voelen en idd Mats ik heb ook beurse plekkies aan de binnenzijde van m´n knie. ik denk dat ik zo´n inlineskate setje ga kopen.
|
|
Omhoog |
|
|