Zo! Afgelopen zaterdag op Emsburen gereden met mijn nieuwe aanwinst.
Met wat vertraging tegen een uurtje of 12 aangekomen, uitladen.
Van te voren alle oliën na gekeken, bak+remmerij. Hiervan was een chronisch tekort aan in de kart

(Bij Beide).
Na wat geprutst te hebben aan smrph en me eigen kart, heeft bask me richting de grid gedrukt.
Op moment van de course op rijden, breekt me schakelpook

de vorige eigenaar had nog al wat bak en braad werk er op los gelaten. Wat dus onder het kopje "prutsewerk" mag vallen!
Pook losgeschroefd, met dat ding naar de shop, niemand aanwezig

... Samen met BasK naar de Circuit Eigenaar.
Even lief aangegeken en gevraagd of ik ff mocht lassen, dit mocht voor een hoofdprijs van wel €5!
Pook netjes aangeslepen, mooi vlak gemaakt, stukkie draad eind in de pijp, vast bakken. Bovenste deel vast gebakken. KLAAR!

En nu maar hopen dat het werkt...

Kart inmekaar en gaan met die banaan...
Wat Gruwelijk lopen dat ding! pfff

alleen na ronde 3 was ik in bocht 6 of 7 mijn achterwiel kwijt!!

grumble..
Rechtdoor mooi het gras in... Wat bleek was ie nie vast gedraaid

, weer wat geleerd dit doe IK zelf int vervolg

Nieuwe spie gehaald, wiel erop en gaan met die 2e banaan!
Hierna ben ik 1x gespint door te vroeg op het gas te gaan bij het opkomen van het rechte stuk.

was wel een mooie, niets geraakt, netjes met de bumper voor de banden stapel terecht gekomen, op een veilige positie.
Kart gedraaid, maar van me heeft me ff een druk gegeven, en weer verder.
Al met al veel geleerd en gespeeld, maar ik heb een spierpijn.. au au au ik was zondag helemaal kapot..
Wat een aanslag op me super goeie conditie haha, tering. Ik had gelukkig al wat gesport van te voren op de spiergroepen die je nodig bent maar kanonne, last van me nekspieren (daarom ben ik ook gestopt zondag, ik trok de bochten niet meer) en mijn spiergroep tussen mijn schouder bladen..
Oh en nog wat vreemds mijn rechter knie, ik pas nog niet helemaal in mijn stoel (dikke reet/brede heupen), daardoor hangen mijn benen nog een beetje wijd en mijn rug/nek te ver achterover. Wat mijn zeurende been verklaart.
En het stappen van zaterdag avond heeft uiteraard niet echt meegwerkt

...
Zondag mooi lekker niets gedaan en uitgeslapen...
17e mei moet ik nog even beraden of ik dan ga, BasK vroeg mij ook al. Lijkt me gezellig

Filmpjes van de spin en foto's komen nog, ik heb wat internet troubles thuis, als dat gefixt is dan komen ze.
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!