Auteur |
Bericht |
Plukkie
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 9:46 am |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 11:35 am |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Bask heeft ook nog even met mijn kart gereden voor het eerst van z'n leven op een schakelkart. Hij is van plan om zijn max gelijk in te ruilen voor een schakelkart.  Ik heb ook nog even op zijn kart gereden voor het eerst van mijn leven met een automaat en ik ruil mijn schakelkart gelijk in.  Het was echt een super dag en super weer.
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
Bob77
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 12:00 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 02, 2008 10:36 pm Berichten: 474 Woonplaats: Oldenzaal
|
Citaat: Bask heeft ook nog even met mijn kart gereden voor het eerst van z'n leven op een schakelkart. Hij is van plan om zijn max gelijk in te ruilen voor een schakelkart.  Ik heb ook nog even op zijn kart gereden voor het eerst van mijn leven met een automaat en ik ruil mijn schakelkart gelijk in.  Het was echt een super dag en super weer. Ruilen maar dacht ik dan zo? Waarschijnlijk zaterdag 25 april rijden @ Emsburen. Kan ik m'n blokje inrijden 
_________________ TonyKart EVRR (2011) ft. Honda GX390
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 12:11 pm |
|
|
Oja dit nog even ik wist dat karten de nodige risico's met zich meebracht. Maar in de pits staan naast je kart is nog veel gevaarlijker. Er was een persoon noem geen namen die zijn kart wilden starten maar er was een harde klap en bijna een carburateur tegen mijn hoofd  . Gelukkig zat hij nog vast aan de gaskabel anders had het nog ernstig af kunnen lopen met mij. Ik wist al dat die persoon een hekel aan me had. OK het was Jeffrey met zijn 4-takt. 
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 12:18 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
hahahah ja dat klopt Kartje.... ik stond er ook naast.... Ja, wat wil je met een H-390cc die helemaal opgefokt is.... te veel compressie zeg maar.... Jeff ging ook nog even de plantjes water geven..... hij stond ineens op het talut na voorbij de chicane achter op het circuit..... wellicht wilde hij een F-16 nadoen.. dan gaan op een gegeven moment ook de lucht in...  Maarrr. eerlijk is eerlijk... dat ding van hem loopt echt heel hard en hij kan ook nos is een goed potje sturen...
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
igot
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 1:09 pm |
|
|
Ik ben zelf afgelopen zondag en maandag naar Berghem geweest om de Fireball weer eens flink te testen 
|
|
Omhoog |
|
 |
DH-Racing
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 1:13 pm |
|
Geregistreerd: do nov 06, 2008 4:13 pm Berichten: 184 Woonplaats: Maastricht
|
Het dagje op Genk was leuk. Helaas een buis van het frame afgebroken om 16:00. Gelukkig hadden we aardig wat gereden. Eenmaal thuis direct alles eraf gehaald en deze week laten lassen.
_________________ MS-Kart 125cc ICC SGM blok #299 ---------------------------- http://www.dh-racing.tk
|
|
Omhoog |
|
 |
Paul
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 1:51 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Kijk en dit hoort er ook bij na een dagje trainen, ook al ben je nog maar 8 jaar. 
|
|
Omhoog |
|
 |
h288racing
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 2:02 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 12:48 pm Berichten: 412 Woonplaats: Weert
|
Zo is dat Paul, jong geleerd is oud gedaan a.s zondag ga ik naar Genk, nog meer mensen misschien ?
_________________ Groeten Mark
Lenzo Kart met een Seven ICC 2001 L2

|
|
Omhoog |
|
 |
rudi
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 2:32 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
maar paul toch, laat je kevin nou jouw kart poetsen.......het is een schande 
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
 |
Bask
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 3:53 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
het was iig een topdagje, flink wat gereden en best kunnen wennen aan de max, is echt heel anders als de promo. en nog nooit op zoveel karts gereden hehe, leuke ervaring om de verschillen eens te merken, en om uberhaupt te schakelen..is wel supergaaf moet ik eerlijk bekennen. ik wacht met smart op de foto's:) tot de volgende keer,
grtz Bas
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
 |
-Nick-
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 4:27 pm |
|
|
Zo, het was weer een leuke dag Nadat we na enige vertraging waren aangekomen, de spullen uitgepakt etc. Na de eerste rondjes kwam ik tot de conclusie dat de motor vanalles deed, maar behalve wat hij moest doen.. Nadat we iets hadden veranderd in de ontsteking ging het al iets beter maar nog lang niet zoals het moest. Toen heeft David er een paar rondjes gereden, en toen liep ie al een stuk beter, waarvoor dank david! Ondertussen ook nog op de kart van Bas gereden, nou dat was een hele beleving  , zo'n intrepid rijd heeel anders, en de Rotax max is een hele fijne motor heb ik gemerkt. Ik heb ook nog op een andere intrepid gereden van een onbekende man, maar die viel niet de bocht om te krijgen  . Toen op het einde vd dag, begon de motor weer wat minder te lopen, en begon een raar geluid te maken, en opeens valt ie uit.....vastgelopen. Tot de volgende keer, en dan met een andere k25 
_________________ Merlin - Rotax Max sr.
Laatst bijgewerkt door -Nick- op di apr 14, 2009 4:41 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
antoine
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 4:37 pm |
|
|
Ik ben nog gelanceerd door iemand van het forum hier; volgens mij eenen belg. Einde rechte stuk haal ik hem in; gaat ie in 1 keer van zijn lijn af (insturen bocht was nog 75 meter verder). Hoppa 0,5 meter de lucht in!  Gelukkig was er niks krom of zo.
_________________ Birel Motorsport R32 (2007) - Rotax Max senior (2005)
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 5:23 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik was ook van de partij het was inderdaad een gezellige dag zonder al teveel problemen bij mij /ons alleen het kabeltje van de start motor was afgebroken waar door we het kabelje tegen de motor aan moesten houden om hem te starten verder was er al vlug veel grip en de nieuwe uitlaat die ik samen met mijn vader heb gemaakt werkte pefeckt (schilde bij 2 sec op een rondje) begint een mooie traditie te worden karten op 2de paasdag 
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 5:24 pm |
|
|
Antoine Met welke kart reed jij??
|
|
Omhoog |
|
 |