Auteur |
Bericht |
kartje
|
Geplaatst: zo apr 12, 2009 1:31 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Nee ik kom nog even met de cross en neem gelijk je tandwiel mee.
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: zo apr 12, 2009 10:20 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Jeff...
Morgen;;;
- in de morgen beetje nevel/mistig, trek naar het oosten weg - in de middag Overwegend zonning - ca. 20 gr. - Windkracht 2 uit Noordwest
Goed kartweer dus..... Tot morgen....
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
-Nick-
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 6:11 am |
|
|
Oke, mooi, ik schrok al een beetje toen ik uit het raam keek en 't nogal mistig was 
_________________ Merlin - Rotax Max sr.
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 6:17 am |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Nou nog even werken en dan hup de auto in tot straks. 
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
Bask
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 6:56 am |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Ik heb de auto ook ingepakt, en begin dadelijk aan de wereldreis Hoop dat karten beter gaat als lopen, want dat laatste gaat momenteel nauwelijks we'll see.. tot zo gasten. laterzzz
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
 |
-Nick-
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 7:42 am |
|
|
Ik ga ook over een half uurtje, tot straks 
_________________ Merlin - Rotax Max sr.
|
|
Omhoog |
|
 |
mr-gaemers
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 11:12 am |
|
|
AAAAAAh ik kan niet:( niet gelukt qua vervoer:(! helaaaaas
_________________ <(*_*)>
|
|
Omhoog |
|
 |
Paul
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 7:22 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Net terug van een gelsaagde dag op de Landsard. Begin wat trubbels in het begin, na de middag super lekker gereden, veel grip weinig mensen was super. Kart eindelijk bij droog weer uit kunnen proberen, wat kan je met dit remsysteem laat remmen dat scheelt echt veel. Kleding is ook goed bevallen dus al met al gauw weer doen.
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 7:46 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
ook net weer terug van een geslaagd dagje!! wel wat min punten.. berg beklomme,, ketting eraf. Maar voor de rest was het top. Het weer was super ( paulo was er,, dus dan is het altijd goed weer ) Er waren weinig mensen waardoor je even rustig kon rijden. Ook weer ff lekker met de 'vliegen mepper' kunnen rijden... Die nogal een erggggggggggg grote blunder had kortom een geslaagd dagje!:D Ben btw erg benieuwd naar de foto's 
|
|
Omhoog |
|
 |
antoine
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 8:55 pm |
|
|
Ik vond het ook superrrr vandaag; heerlijk los kunnen gaan; en geen problemen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar 
_________________ Birel Motorsport R32 (2007) - Rotax Max senior (2005)
|
|
Omhoog |
|
 |
DH-karting
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 9:08 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Was zeker leuk. Jammer dat m'n vader z'n achteras na 8 rondjes is 2en rijd en voor de rest van de dag is uitgereden. maar verder ging het prima ( op een gebroken ketting die beide tandwielen mee nam na dan. )
Binnenkort volgen de foto's van mijn kant.
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 9:11 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Ja, ook ik ben zojuist terug... erg gezellige dag.. mijn motor liep niet helemaal 100% maar desalniettemin heb ik genoten van de nieuwe Vortex Rok, wat een beest... Ik moet nu alleen nog een kleinere sproeier en een 2-3 tands grotere achterttandwiel.... kom te kort als ik uit de bocht kom.... dus dat gaat volgende keer geweldig.
Veel leuke inhaalacties gehad, lekker met en tegen elkaar kunnen rijden... JEFF.. WAT GAAT DAT DING VAN JOU HARD ZEG... pppffff. en dat voor een 390cc-4takt... zwaar opgevoerd dus.. maar moi geluid... snap niet waarom ik een MD demper nodig heb....
Mijn dochter (Danielle) was ook mee en heeft een paar leuke foto's geschoten... zeker ook van Kevin.. dus Paul doe me even jou privemail... dan verstuur ik ze deze week. Ze heeft ook og met haar vriendin in de huurkarts gereden... en als vader ben je dan wel trots... als laatste gestart en met 11 andere (volwassen kerels en wat meiden) gewoon doorstoten naar de 2e plaats.... geweldig.. Straks moet ik mijn kart nog inleveren....
Een wat minder verhaal is dat mijn aanhanger in Delft (8 km van mijn huis) afbrak.... de buis die van de trekhaak naar de aanhanger loopt is onderaan de aanhanger afgebroken.... voorkant stond bijna op de grond en de achterkant wees naar Jezus.... met 20-30 km /hr. ben ik toch thuis gekomen 21:15 uur.... IK BAAL DUS ECHT.. is niet te maken zo te zien, gewoon metaal oudheid..... Dus ik zal op zoek moeten naar een nieuwe aanhanger... gggrrr. . daar gaat m'n krantenwijk geld..
Maar voor de rest een erg goede dag gehad... ook Philip kwam nog even langs met 1 van zijn geweldige motoren.. erg mooi ding.
Tot de volgende keer..... 17 Mei forummeeting weer in Landsard.....
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 9:27 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Das wel balen van die aanhanger, dat wordt dan even een ander aanhangertje regelen. Was inderdaad een zeer geslaagd dagje. Supermooi weer, en niet al te druk op de baan. Best wel veel gereden, met weinig problemen, zeker voor herhaling vatbaar 
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 9:53 pm |
|
|
Voor degene die er niet bij waren.....
David was vandaag een echt Testpiloot... zeg maar Doornbos de 2e, maar dan beter !
Hij heeft denk ik op bijna alle karts gereden die er stonden van Forumleden..... zelfs in die van mij... nou dan moet je van hele hoge huizen komen.....
Gezelli....
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: ma apr 13, 2009 10:11 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ja als ik even een mooie CRG mag proberen met Superrok zeg ik niet nee natuurlijk  Weer een hele ervaring rijker! De kart van Bask ook nog even uitgeprobeerd aangezien er nu een Max op staat, reed ook best wel fijn. Kart van Nick heb ik ook even mee gereden, die reed op zich niet verkeerd, alleen de moter wat minder.
|
|
Omhoog |
|
 |