Auteur |
Bericht |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo jun 05, 2011 9:01 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Ja, was gistr gebeurd! Gelukkig dat het frame niet overdreven krom was. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) Kart moet je altijd bij hebben! ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
EscapeX_125
|
Geplaatst: zo jun 05, 2011 9:08 pm |
|
Geregistreerd: do okt 07, 2010 12:45 pm Berichten: 359 Woonplaats: Almere
|
Is dat op hetzelfde punt waar mijn broer een klapper heeft gemaakt? En je hebt er zelf niets aan overgehouden?
_________________ Topkart Viper - Iame K25 Firstkart - Iame K25
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo jun 05, 2011 9:13 pm |
|
|
Edit: Ja is idd, op de zelfde plek gebeurt, ik ging er wel veel later uit zeg maar, ik stond ook al recht met het stuur. Ik kon er zelf ook echt helemaal niks aan doen, dus dat vond ik wel klote... Maar denk het niet, had wel last van mijn ribben vandaag tijdens het rijden. En mijn polsen deden net na de klap even pijn, maar voel er nu niks meer van. Het enige wat ik nog wel voel is een splinter die sinds gistr in me oog zat. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) Zag pas net toen ik thuis kwam dat er een splinter in me oog zat. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
EscapeX_125
|
Geplaatst: zo jun 05, 2011 9:23 pm |
|
Geregistreerd: do okt 07, 2010 12:45 pm Berichten: 359 Woonplaats: Almere
|
Ouch!! Sterkte!!! Maar, hoe komt een splinter in je oog terecht?
_________________ Topkart Viper - Iame K25 Firstkart - Iame K25
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo jun 05, 2011 9:27 pm |
|
|
Geen idee:P Zat gistr allemaal te wrijven, maar vond nergens echt een goede vergroot spiegel. Dus ik dacht oh gewoon vliegje ofzo. Dus heb verder ook niet echt nadacht wanneer het gebeurd is. Zou ook best nog met die klapt gebeurd kunnen zijn, op een gekke manier. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) Achja , hij is eruit. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Lex
|
Geplaatst: zo jun 05, 2011 9:33 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Oke, wij hebben namelijk wel eens tegen de klok in gereden, een hele aparte ervaring, maar wel leuk. Einde rechte stuk, daar kan je op Emmen altijd in de bonus komen 2 jaar geleden volgas rechtdoor, einde wedstrijd en naar het ziekenhuis voor nekfoto's, dit jaar, .............affijn het filmpje staat op het interweb, maar weer een klapper, toch blijft het een van Simone's favouriete banen.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo jun 05, 2011 9:39 pm |
|
|
Vind de baan iets te veel gooi en smijt werk. Doet me gewoon sterk denken aan Veldhoven. Heb liever ech strak stuurwerk. Maar is wel een vette baan. Staat momenteel wel bovenaan als pech baan. Heb er nu 4 dagen getraind totaal. En in die 4 dagen al meer schade gehad dan alle andere trainingsdagen bij elkaar. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Lex
|
Geplaatst: ma jun 06, 2011 8:57 am |
|
|
Onze pechbaan, op eenzame hoogte en zelfs na de sluiting nog lang niet in te halen, Amsterdam !!! Zelden gefinished in de wedstrijd, altijd schade.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
jackblackbird
|
Geplaatst: ma jun 06, 2011 9:09 am |
|
|
en toch heeft simone er een podium gehaald xd ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Lex
|
Geplaatst: ma jun 06, 2011 10:17 am |
|
|
Amsterdam ???????????
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
chris
|
Geplaatst: ma jun 06, 2011 10:55 am |
|
|
afg geracet in Kerpen n.k ben zaterdag 2e algemeen geworden en zondag 2e algemeen geworden in de dd2 master klasse de prijsenkast is weer aardig bijgevuld... was voor mij de eerste keer dat ik met dd2 op kerpen heb gereden ik kwam steeds beter in me ritme best moeilijk om het laatste beetje eruit te halen..maar ben net 4,5 maand bezig met de dd2 we komen er wel...heb er vertrouwen in
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Maarten.
|
Geplaatst: ma jun 06, 2011 2:45 pm |
|
|
Gister naar Berghem geweest, slechts 7 man.. en dat op een zondag. Prima weer gehad, geen drupje regen gezien. Uiteindelijk een 47,0 gereden op de Estoril lay-out. Het was de eerste keer voor mij op de Estoril lay-out, best een gave lay-out vind ik. Snelle stukken en uitdagende bochten waar je veel kunt winnen en verliezen.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
tinus kremer
|
Geplaatst: ma jun 06, 2011 2:55 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am Berichten: 701 Woonplaats: lutten
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
jackblackbird
|
Geplaatst: ma jun 06, 2011 4:34 pm |
|
|
nee ze had toch een podium laatst op emmen xd
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma jun 06, 2011 7:07 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
@ Alex Amsterdam was by far mijn favoriete circuit. Eerste keer buiten Eerste keer 2 takt Eerste podium op het NK oh ja (eerste koprol met een 100cc) ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |