Auteur |
Bericht |
Jurgen#21
|
Geplaatst: di apr 26, 2011 5:42 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 09, 2009 6:01 pm Berichten: 336 Woonplaats: Oudenbosch
|
Was dus weer ouderswets gezellig op Berghem.. Zaterag naar Pottendijk geweest, waren toen ook maar paar Chrono rijders. Lekker rustig dus, en zelf weer behoorlijk wat wijzer kunnen worden ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________ Jurgen Marijnissen Kart Racing. (<<Aanklikbaar!)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
birelboy
|
Geplaatst: di apr 26, 2011 7:15 pm |
|
Geregistreerd: di okt 26, 2010 6:06 pm Berichten: 336 Woonplaats: Oudenbosch
|
@ Martijn: supper man dat je met een icc heb gereden. Van Jaco zelf uit of gewoon iemand anders? Dus de volgende keer kan je gewoon de mijne pakken ofwa? Dat vechten... moet niet gekker worden. Heb zelf ook wel een paar keer gehad dat mensen ruzie hadden met elkaar omdat ze samen naast de baan reden ( zelf ook wel een een flinke grote smoel gegeven omdat iemand gewoon niet keek en zijn kart in de mijne parkeerde). Maar dat ze met elkaar op de vuist gingen kan ik helemaal niet met de pet bij... Dacht dat dit een leuke bezigheid was. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
_________________ ![Afbeelding](http://i720.photobucket.com/albums/ww210/birelboy/onderschriftbanner3.jpg) Bas VanOstaRacing #43 '12 birel kz2
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di apr 26, 2011 7:29 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Heb in de kart van Menno gereden, paste ik nog net in. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) Maar het ging gewoon zoals jou eerste sessie. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) 'Oeps te hoge versnellings en als ie goed zat dan was het bok, bok.':P Maar is gewoon een kwestie van oefenen lijkt me, kijk maar hoe snel jij het ook opgepakt hebt. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) Daar bedoel ik niks verkeerds mee. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Jurgen#21
|
Geplaatst: di apr 26, 2011 7:40 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 09, 2009 6:01 pm Berichten: 336 Woonplaats: Oudenbosch
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
birelboy
|
Geplaatst: di apr 26, 2011 8:40 pm |
|
|
@martijn: sow das niet niks dat je die 2011 van Menno mee mocht rijden... Gelijk het beste spul wat er is. Zo begon ik ook ja... en beun nog steeds zo rond.. rij nog steeds niet goed voor een schakel hoor... maar dat was te verwachten met mij achter het stuur. Dus wij zien jou volgend seizoen ook met een schakel rondrijden of blijf je toch maar je rotax rijden? @Jurgen: jou kom ik nooit tegen, dus kan je er sowieso niet in rijden... ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif) En jij hebt nog nooit in een schakel gereden, dus weet ik niet of je er mee om kan gaan... Dus als jij ook eens in een schakel gereden heb en het lukt mag je wel in die van mij rijden hoor, maar dan moet je wel op dezelfde baan zijn als ik. ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
_________________ ![Afbeelding](http://i720.photobucket.com/albums/ww210/birelboy/onderschriftbanner3.jpg) Bas VanOstaRacing #43 '12 birel kz2
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di apr 26, 2011 8:49 pm |
|
|
Ik wil eerst echt fatsoenlijk leren rijden in de Rotax, zodat de overstap naar schakel alleen maar makkelijker is. Maar ging nog niet echt lekker hoor, ben niet gespint ofzo, maar ging met terugschakelen nooit genoeg versnelling terug. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) Maar zo rij je het iig niet kapot. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) Teveel versnelling terug is een stukkie erger. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
birelboy
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 2:10 pm |
|
|
@ martijn: Ben jij van het weekend nog ergens te vinden op de baan?
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 2:11 pm |
|
|
Zaterdag Genk, zondag weet ik nog niet, even kijken wat Jaco doet.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
birelboy
|
Geplaatst: wo apr 27, 2011 5:53 pm |
|
|
Ok ik heb ook de beide karts weer klaar staan om mee gereden te worden. Dus ik wil dit weekend eigenlijk weer eens gaan prullen... kijken of ik nu wel eens fatsoenlijk met zo'n kan rijden. Moet Jaco dan wel even bellen waar hij zit. Vind het wel gezellig en makkelijk als hij erbij is in het geval dat iets kapot gaat of niet lekker loopt.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Subarumouse
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 6:54 pm |
|
|
Zondag Eefde, 90% zeker.
Benno
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Philipper
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 8:21 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Zaterdag naar Genk.
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011![Afbeelding](http://i139.photobucket.com/albums/q293/gogo188/Sig-3.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 8:24 pm |
|
|
Verandering van plannen, zondag naar Genk met Damien!
@ Philippe, kom zondag man!:D
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
birelboy
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 9:12 pm |
|
|
Jaco nach Genk am sontag? ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 9:24 pm |
|
|
Mss. ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif) Du?
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
birelboy
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 9:29 pm |
|
|
Als jaco op genk staat kan ik nog eens geluk hebben... Maar dan moet het wel zeker zijn en droog. Anders beun ik op strijen rond.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |