Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 88  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1307 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 18, 2006 7:11 pm 

Vandaag voor het eerst dit jaar weer eens wezen trainen. Na eerst wat rustig rondjes om de motor weer even helemaal op temperatuur te brengen liep het allemaal goed. Ben daar toch blij om, omdat de hele motor uitelkaar is geweest.

gr. Roeland

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo maart 19, 2006 5:03 pm 

Energy.....

Proficiat... bij jou is de winterslaap voorbij....

Ik hoop ergens in April ook uit mijn winterslaap te geraken.....

Have Fun !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 20, 2006 10:12 am 

Het zal nu echt binnen enkele weken toch beter weer worden, dus dan kunnen we allemaal weer de baan op. Het was zaterdag nog wel koud, maar de baan was goed te rijden.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 20, 2006 8:25 pm 

Wellicht dat we dan toch eindelijk kennis gaan maken op de baan ???

Heb er wel weer zin in.

Have Fun !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 20, 2006 10:28 pm 

ik ga mischien komend weekend rijden als het weer een beetje mee zit

uiteraard op de landsard

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 21, 2006 7:52 pm 

ik ga snel weer rijden heb al gekeken voor een crg rotax max.
en als ik em heb dan ben ik zeker weer op de baan!!!!nog denk 3 dagen dan weet ik et!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 21, 2006 7:53 pm 

Misschien zondag wel ff naar Landsard om te kijken aangezien mijn aanhanger nog geverft moet worden.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 30, 2006 3:18 pm 

ik zal dinsdag avond even op indoor kartbaan Berlikum trainen even kijken hoe die trekt en boven in zijn toeren doet, en heb gewoon zin om te rijden!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 30, 2006 9:40 pm 

Op verzoek van Skeur maar ff een kort verslagje van de wedstrijd afgelopen zaterdag.. (soort van training.. :wink: )

Heb dus met de Aixro gereden..
twee vrije trainingen nat... ging super, mocht van mij blijven regenen..
niet dus. vlak voor de tijdtraining bleek dat de tijdwaarneming defect was... en er gestart werd volgens loting. Heb nog gevraagd of de tweede race in omgekeerde volgorde van de loting gestard werd... Dit was niet het geval. uitslag van de eerste race was de startopstelling voor de tweede.
Loting: laatste plek geloot... ](*,) #-o
enniewee de baan droogde steeds verder op dus op laatste moment toch nog maar slicks erop (op twee na het hele veld op slicks)
Was wel een heel leuke eerste race.. inhalen op trekkracht ondanks dat de tandwielverhouding verre van ideaal was.. ben nog bij iemand de rug op gegaan :roll: letterlijk dan (vlak erachter en iets eerder op het gas in de bocht...) en voor je het weet sta je samen in het gras.. motortje ff uitgedaan, uitstappen kart van de rug, weer naar de baan geduwd, zitten, starten (ja luxe van interne starter... wel een stukkie zwaarder door de 24v accu (2 x 12v) ) en weer verder rijden. opnieuw inhaalrace en uiteindelijk 3e geindigd.
Dus als 3e van start bij de tweede race... dacht ik, maar toen was er opeens iemand achter me die voor me moest staan (klopte waarschijnlijk wel, maar er stond ook iemand voor me die achter me moest staan..

dus in praktijk als 4e gestart..
wetende dat het voorin wat dringen kan zijn dacht ik; vooral de eerste twee ronden niet eens een half gaatje laten ontstaan want da's genoeg voor sommigen om 'm erin te gooien... dus verdedigend gereden.. mocht niet baten gaatje of niet mijn Aixro-collega gooide 'm erin en reed z'n voorkant in de poeier.. en een sticker van mij door door de helft
(op zich best wel knap :) ) hierdoor reed ik een paar seconden op twee wielen maar nadat de hoogste twee weer geland waren kon ik gewoon verder rijden.. en nog iemand voor me ingehaald. dus derde geworden. Moet ik overigens nog bij vermelden dat mij spoorstangen al vantevoren krom waren en vast zaten, kon ze i.v.m. breek-risico dus niet vervangen en dus reed ik de race met regenafstelling, kromme stangen en uitspoor. De eerste twee waren duidelijk sneller (Hirth en aixro) en hebben iedereen op een ronde gezet.

alles bij elkaar de derde plek... dacht ik. nee wist ik.
Maar niet dus, heb nog een discussie gehad met wedstrijdleiding hoe het kan dat iemand die achter me start, die mij niet heeft ingehaald niet op een ronde is gereden, terwijl ik dat wel ben :??: :-k [-X [-(
Da ken dus nie.. maarja geen tijdwaarneming en maar 1 iemand die in de gaten houd wie er op een ronde wordt gereden en vervolgens kijken in welke volgorde we zijn binnengekomen.

samengevat: een hoop lol gehad maar een erg lullig einde :(

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 31, 2006 10:08 am 

hhmmm wel naar je zin gehad dus, das belangrijkste!

Maar de organisatie is nog wel beetje slecht dus eigenlijk?
heb je ook nog wat meegekregen van de KLasse B (100cc/125cc en snelle 4takt)? hoeveel deelnemers waren daar?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 31, 2006 10:26 am 

Wie is dr in emmen dit wknd bij het NK? het word wel lekker n regen weekendje maja kmaakt me allemaal nix meer uit :D komt goed

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 31, 2006 6:24 pm 

Ik ben er zondag.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 31, 2006 10:44 pm 

ik gaat zaterdag rijden op berghem wie ook????ik ben te herkennen aan een crg kart met een wat oudere helm i.v.m me nieuwe helm die nog niet geleverd is.owja en een witte renault bus.see ya

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 31, 2006 10:50 pm 

Citaat:
met een wat oudere helm

Dat was die grijze gerimpelde helm toch?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za apr 01, 2006 6:26 am 

Citaat:
Maar de organisatie is nog wel beetje slecht dus eigenlijk?
heb je ook nog wat meegekregen van de KLasse B (100cc/125cc en snelle 4takt)? hoeveel deelnemers waren daar?

slecht is niet het goede woord.. het alternatief voor als de tijdwaarneming het niet doet was niet waterdicht...
Mijn ervaring is wel dat het meestal wat rommelig verloopt er is wel een tijdschema maar dat loopt nooit helemaal volgens planning (dus zelf goed in de gaten houden wanneer je klasse weer aan de beurt is)

Wij waren in de open klasse met 10 man, volgens mij was de 100cc/125cc ook zoiets
Niet helemaal bewust meegekregen, maar komt binnenkort wel op hun website (in ieder geval het aantal deelnemers in de uitslag)

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1307 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 88  Volgende