Auteur |
Bericht |
x-treme
|
Geplaatst: di jun 21, 2005 6:07 pm |
|
|
Mijn eerste 100cc kart was ooit een allkart. Dat was er nog een zonder zijbakken en zonder frontspoiler. Ik weet niet of het nu nog bestaat.
|
|
Omhoog |
|
|
Serge Landtberg
|
Geplaatst: di jun 21, 2005 8:56 pm |
|
|
We zijn geweest... Het was van korte duur (4 rondjes) maar hij ging er rap vandoor . Ik denk dat ik een beetje te enhousiast heb lopen terugschakelen bij een bocht, waardoor hij vastliep. Hij liep daarna wel weer 'vrij', maar we hebben toch maar niet meer gereden. De zuigerveer bleek gebroken . Een ding weet ik nu wel, de motor is van het merk 'Rotax'. Nu ga ik weer fijn sleutelen, jullie horen het wel als hij het weer doet.
Greetz,
Serge
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: di jun 21, 2005 9:04 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Rotax 250cc ???? bestaan die dan ???
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: di jun 21, 2005 9:52 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
rotax maakt meer dan alleen kart motoren ook vliegtuig motoren en aprilia heeft geloof ik ook rotax
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di jun 21, 2005 9:55 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ik heb nog ergens een oude Mach1 katalogus liggen waarin inderdaad een luchtgekoelde schakelkart met Rotax Motor staat. Deze was echter 125cc, leek er verder wel vrij veel op. Kan me voorstellen dat er ook een 250cc variant van bestond.
Rotax maakt inderdaad veel motoren, je kan het zo gek niet verzinnen of ze hebben er wel wat voor, motorfietsen, jetski's, sneeuwscooters. De Rotax Max is bijvoorbeeld afgeleid van een voor Aprilia ontworpen blok.
|
|
Omhoog |
|
|
Renz
|
Geplaatst: wo jun 22, 2005 7:28 am |
|
|
David schreef: Ik heb nog ergens een oude Mach1 katalogus liggen waarin inderdaad een luchtgekoelde schakelkart met Rotax Motor staat. Deze was echter 125cc, leek er verder wel vrij veel op. Kan me voorstellen dat er ook een 250cc variant van bestond.
Rotax maakt inderdaad veel motoren, je kan het zo gek niet verzinnen of ze hebben er wel wat voor, motorfietsen, jetski's, sneeuwscooters. De Rotax Max is bijvoorbeeld afgeleid van een voor Aprilia ontworpen blok.
Klopt, kijk maar eens wat voor merk er op het luchtfilter staat...
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: wo jun 22, 2005 8:11 am |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
Jammer van die vastloper! Hopelijk kun je die zuigerveer ergens bestellen!!??
gr. roeland
|
|
Omhoog |
|
|
peter
|
Geplaatst: wo jun 22, 2005 8:41 am |
|
Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm Berichten: 1359 Woonplaats: Fijnaart
|
David schreef: Ik heb nog ergens een oude Mach1 katalogus liggen waarin inderdaad een luchtgekoelde schakelkart met Rotax Motor staat. Deze was echter 125cc, leek er verder wel vrij veel op. Kan me voorstellen dat er ook een 250cc variant van bestond.
sterker nog de motoren van aprillia zijn gemaakt door rotax
behalve de rs 125 en 250 niet, dit zijn motoren van de suzuki rgv
_________________ Driften kost tijd , het is alleen zo leuk
|
|
Omhoog |
|
|
Serge Landtberg
|
Geplaatst: wo jun 22, 2005 3:18 pm |
|
|
Energy 390 schreef: Jammer van die vastloper! Hopelijk kun je die zuigerveer ergens bestellen!!??
gr. roeland
Ik ga maar eens bij wat speciaalzaakje langs misschien dat ze er nog wat mee kunnen.... er is vast nog wel een mauw aan te passen..
groeten!
|
|
Omhoog |
|
|
kege
|
Geplaatst: wo jun 22, 2005 6:09 pm |
|
Geregistreerd: wo mei 04, 2005 2:50 pm Berichten: 236 Woonplaats: sint maria lierde
|
let us know,
suc6
_________________ Karten is een besmettelijke ziekte in de positieve zin
|
|
Omhoog |
|
|
Renz
|
Geplaatst: wo jun 22, 2005 6:48 pm |
|
|
Beste is een crossmotor shop, die hebben dat soort onderdelen nog wel eens in een hoekje liggen.
|
|
Omhoog |
|
|