Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 24, 2006 4:38 pm 

Ja vindt ik ook, de helft van de msn taal begrijp ik soms niet eens, moet ik het helemaal gaan vragen, wat het betekent en dan voel ik me nog stom ook omdat ik het niet weet :P.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 24, 2006 4:40 pm 

Ja maar ik en ook wer nie ZO stom dat ik dingen zeg die allee msn-gebruikers snappen. Ik vind makkelijker dan gewoon -g te doen dan -ch. :D :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 24, 2006 8:41 pm 

ik vind het stom
waarom die ene letter minder typen en dan ook nog fout ?
het gaat een gewoonte worden en als je dan eens een nette brief moet typen valt de fout niet op en sta je gigantisch voor lul
je zal het in een sollicitatiebrief doen :cry:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 21, 2006 2:51 pm 

(niet echt nodig om hiervoor een nieuw topic te beginnen)

hier achter denkt de politie ook veilig te staan.. af en toe als ik mcdonalds ga eten (ja heerlijk) dan ga ik boven langs de snelweg staan. beetje naar auto's kijken en eten te gelijk. Nu stond er een agent ons uitzicht te verpesten.. zo Zielig vind ik dit!!.. WEL leuk dat veel auto's op de eenofandere manier weten dat ze er staan en die komen dan ook toeterend voorbij

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 21, 2006 2:57 pm 

Dat spandoek aan de andere kant van het viaduct met daarop levensgroot de tekst: LET OP FLITSERS !!!! heeft er natuurlijk niks mee te maken :P

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 21, 2006 4:29 pm 

Whahah dat zou masterlijk zijn als dat gedaan zou worden ;)

Echter... bij flitsende agenten en toeteren moet je altijd ff op passen aangezien ze zo je nummer plaat opschrijven en je een bon wegens on nodige geluidsproductie toe sturen...

Kamaraad deed dat ook bij een flitser... alleen hij trapte de koppeling in en traaide vol op het gas.... €€€€ 2 maanden later... *grijns*

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 22, 2006 10:51 pm 
De politie in nederland zijn gewoon een stelletje ratten man.
Ze staan gewoon achter een bom en dan hoef je maar 7 km te hard te rijden en flits! HAHA DIE HEB IK.. dat wordt betalen :idea: €€€€€€€€€€.
Echt laf, maar als je voor iets belt bijvoorbeeld dat er jongeneren vuurpijlen naar een tankstation aan het af steken zijn en er zelfs al een brand woet hangen ze gewoon op. In tegestelling tot in duitsland.. zijn ze fucking streng in de dorpen al vind ik dat je daar nog hard mag 50 km per uur in de meeste dan.. maar op snelwegen zijn ze mak.. rijd je daar met 140 waar je 120 mag dan rijden ze gewoon langs.. :S kijken en rijden gewoon door met die bmw :D En de politie in duitsland doet ook wat die moet doen.. BOEVEN VANGEN :P toevallig presiese tijdstip zijn er 2 mensen met bommen onder hun armen opgepakt bij het treinstation :P presies toen reden wij langs.. :D Maar in nederland :roll: Presies het zelfde met die 80 km zones ... ja is goed voor het mileu rijd 80 in Z'n 5.. maar daar krijg je de kans nooit voor omdat je standaard 30 rijd door de files.. :evil: rijd je 5 km te hard krijg je een bekeuring ook nog he :O en dan nog de corectie ervan af 3 km???? 2 km, 30 euroties... 7 van gehad :D elke dag 1 pa je hebt er weer 1 voor je collectie daarna kwamen de hogere 74 en 150.. euries.. :D.. ik vind die politie in nl gewoon vuile ratten :P ook met die scooters.. als je je aan houden gaan ze kijken voor je remblokken zijn die niet goed dan krijg je boete ik heb ze anders nog nooit een autoband eraf zien halen voor de remblokken :S
Maar ja als je daar wat over zegt.. ¨je spreekt een ambenaar in functie niet tegen¨ nee als je dat wel doet krijg je nog zo geel bonnetje der bij :D

Het is toch zielig hoe ze op die foto staan :S

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 23, 2006 6:09 am 

tegenwoordig mag je weer de middelvinger opsteken tegen de politie :D
dusmischien helpt dat wat ST hehe

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 23, 2006 11:19 am 

Je kunt ook altijd nog schelden met mierenneuker.... dat mag ook

Maar goed, over onze helden kunnen we het nog uren hebben...

volgens mij ging dit topic over iets met een boompje?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 23, 2006 3:40 pm 

volgens mij mag je alleen zeggen "ik vind je" een mierenneuker of een lelijke kutaap of wat dan ook, maar als je zegt "je bent" een mierenneuker of een lelijke kutaap dan kan je wel een boete krijgen.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 23, 2006 3:45 pm 

Het topic ging inderdaad over het feit dat boompjes de nodige beschutting tegen van alles en nog wat kunnen bieden zoals bijvoorbeeld rally auto's, dus ik stel voor dat we ons ongenoegen over onze vrienden van de KLPD hier niet verder uiten.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 24, 2006 10:46 am 
haha ja mee eens voor het geval dat he :lol:

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 27, 2006 9:48 pm 

ja bij mij in de buurt onder aan de berg staan ze ook altijd langs de weg en dan rijd me vader altijd met 20 langs:P

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2