Auteur |
Bericht |
Xzelicon
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 6:15 pm |
|
Geregistreerd: di aug 25, 2009 5:59 pm Berichten: 427 Woonplaats: Bocholt (BE)
|
Hallo allemaal, jullie hebben vast al gemerkt dat ik sinds 23 juni (de start van mijn vakantie) minder actief ben, dit is vanwege een brand in een verhuurde loods hier die wij hebben gehad en ik zit tot volgende week ongeveer zonder stroom. Dit heeft ook hele andere dingen teweeg gebracht, mijn broer en ik zijn begonnen aan de restauratie van een Mercedes Benz 230S uit 1967. Wij waren al veel met auto's bezig, maar het besluit is een paar dagen geleden gevallen, met enige pijn in onze hartjes gaan de karts in de verkoop en gaan wij de autosport in. Je kan deelnemen in een vrije klasse, dus je mag met opgevoerde motoren etc rijden. Dit trekt ons meer aan dan de karts. Bij deze dus mijn afscheid, natuurlijk kom ik regelmatig binnenvallen en als ik jullie ooit van dienst kan zijn met iets moet je het maar vragen via PB, dan krijg ik een email en zie ik het. Jullie mogen mij ook allemaal toevoegen op msn, mijn email adres is te verkrijgen via een PB Bij deze dus mijn afscheid, ik zal jullie missen! Michiel Mijn karts staan hier te koop.
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 6:22 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Jammer dat je stopt. Je kan het forum toch nog bezoeken Xzelicon ? Veel succes in de autosport
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Xzelicon
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 6:26 pm |
|
|
Natuurlijk, maar dat gaat niet meer zo actief zijn als vroeger Bedankt!
|
|
Omhoog |
|
|
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 6:28 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Dacht dat je dood ging... Iig succes!
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 6:32 pm |
|
|
Citaat: Dacht dat je dood ging... Toen ik de titel las, begon ik ook zo iets te denken
|
|
Omhoog |
|
|
Xzelicon
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 6:32 pm |
|
|
Ja sorry, had misschien beter wat kunnen laten weten . Achja, ik ga jullie wel allemaal missen hoor!
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 6:33 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Bij het lezen van de topictitel denk je inderdaad aan een terminale ziekte ofzo. Je stopt gelukkig dus alleen maar met karten, wat natuurlijk ook erg spijtig is. Succes met de auto's en de autosport
|
|
Omhoog |
|
|
Xzelicon
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 6:48 pm |
|
|
Haha, is het eigenlijk ook, heb er wel moeite mee hoor
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 7:24 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Hey Xzelicon, succes met de verkoop van je karts.
Jammer dat je stopt
|
|
Omhoog |
|
|
Xzelicon
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 7:31 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 9:45 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
jammer dat je stopt xzelicon! al denk ik dat het in de loop der tijd weer gaat kriebelen! het is toch een aparte vorm van racen wat je met echte auto's niet kunt evenaren. in elk geval succes met de restauratie van jullie mercedes. en met de autosport natuurlijk ook. gaan jullie toevallig in de youngtimers trophy rijden?
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
Monrisque
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 10:36 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 24, 2010 1:07 pm Berichten: 148 Woonplaats: Amersfoort
|
Ook ik was even geschrokken van je topic titel.... maar gelukkig je gaat "alleen maar" een auto restaureren! Ik wens je veel succes met de restauratie, daar zullen heel wat uurtjes in gaan zitten in zo'n project. Ik kan het weten, mijn man heeft alles bij elkaar bijna 10 jaar gedaan over het restaureren van zijn Fiat cabrio.... maar het resultaat was geweldig! Dus zet hem op he! Enne, karten kan na dit project ook wel weer hoor, dan gaat het vast wel weer kriebelen!
_________________ Karten, wat een leuke hobby! Honda GX160 CadetFavoriete banen: Driebergen en Eefde! www.autotreffer.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Xzelicon
|
Geplaatst: do jul 22, 2010 4:49 am |
|
|
Nee, we gaan echt de racerij in, geen tijdritten ofzo . Bedankt voor de succes wensen beiden, en het zal vast wel weer gaan kriebelen, dan komt er wel weer een andere. Nu is er weer een opstart budget nodig he .
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: do jul 22, 2010 8:14 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Youngtimers trophy is geen tijdritten race hoor; afgelopen weekend ben ik op Zolder geweest waar deze klasse ook reed en daar zitten serieuze apparaten tussen zoals een Ford Capri met een door Mugen getunede motor.... wat een supergeluid en serieus snel en gewoon lekker racen alsof het geen dure klassiekers zijn hoor !
Maar weer on-topic: jammer dat je de karts aan de kant zet, maar wel heel leuk om in de autoracerij te stappen! Veel plezier ermee.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: do jul 22, 2010 8:20 am |
|
|
Citaat: Youngtimers trophy is geen tijdritten race hoor; afgelopen weekend ben ik op Zolder geweest waar deze klasse ook reed en daar zitten serieuze apparaten tussen zoals een Ford Capri met een door Mugen getunede motor.... wat een supergeluid en serieus snel en gewoon lekker racen alsof het geen dure klassiekers zijn hoor ! Heb ik ook gezien (verbaasde me trouwens dat de Alfa de Capri niet kon bijhouden )
|
|
Omhoog |
|
|